Loppis Entusiasten

Äntligen...

...äntligen har jag fått tag i en vas av den norske designern OLAV JOFF.
 
Det var inget jag hittade på loppis i byn,
utan jag har fått gjort dagliga sökningar på Tradera för att få napp.
 
För några veckor sedan fanns en en liten skål och ett likadant fat som jag har på Tradera,
måste ha varit en nyare modell för den fanns inte med i bladet nedan.
 
Vad gör jag?Jo, tar fel på vilken dag annonsen går ut!
De såldes billigt, jag var mycket besviken på mig själv den dagen, snyft.
 
Jag har försökt hitta lite information om honom, men det är hopplöst,
ett litet ark med text på Google är allt jag har hittat
 
Tänk om man skulle kunna hitta den rektangulära vasen också...
...eller ljusstakarna :)
 
Nåja, man får väl vara glad åt de två delarna man har :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: