Loppis Entusiasten

virkad tårta med mandariner

Nu har jag virkat en tårta :)
 
Egentligen har jag ju fullt tillräckligt med låtsastårtor hemma,
eftersom jag har 3 stycken i trolldeg också,
så den här ger jag gärna bort om det är någon som skulle vilja ha den :)
(vill fler ha den så lottar jag , som vanligt )
 
Någon som har lust att virka den själv? (den är enkel)
Iså fall är det bara att maila mig för jag har skrivit upp hur jag gjorde i ett dokument,
det är så jobbigt att skriva virkbeskrivningar direkt på bloggen,
annars hade jag gjort det.
 
Hoppas att alla har haft en skön söndag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • sophie säger:

    Helt underbar!!

    2013-06-30 | 20:26:29
  • Rose-Marie säger:

    Du är helt otrolig på att hitta på och få till det så naturtroget!
    Klart man vill ha en så fin tårta!

    2013-06-30 | 20:58:18
  • Ida Nielsen säger:

    Vad duktig du är! Min mamma har virkat en del bakelser och sånt där snaskigt som jag har här hemma på ett tårtfat :D

    Svar: Man kanske skulle prova lite bakelser också, det kunde vara kul! Jag har sett mönster någon gång i en tidning, men det är såklart roligast att hitta på själv :)
    Loppis Entusiasten

    2013-06-30 | 21:28:07
    Bloggadress: http://hebreiska.blogg.se/
  • Anta säger:

    Du är både fantastiskt fiffig och otroligt händig! En oslagbar kombination. :-)

    Svar: Du är så snäll med beröm Anta, tack!
    Loppis Entusiasten

    2013-07-01 | 01:28:44
    Bloggadress: http://antasnaque.blogspot.com
  • kerstin säger:

    Jag brukar inte gilla dessa virkade bakverk, men den här- wow den föll jag direkt för. Såg sen att man kunde vara med på utlottning och det vill jag såå gärna.
    Kerstin

    2013-07-01 | 08:27:45
  • Ingrid Gerdin säger:

    Jaaa,jag vill jättegärna ha! Så jättefin den är! Hittade inte kommentarsfältet innan så jag skickade mail.

    Så fantastiskt fin tårtan är!!! <3 Säljer du mönster annars eller??

    Mycket fint du gör!
    Kram/Ingrid G

    Svar: Du är med på utlottningen Ingrid :) Mönstret är gratis för den som vill ha :)
    Loppis Entusiasten

    2013-07-01 | 11:40:15
  • Béa säger:

    Helt underbar! Jag följer din blogg och tycker du är både enormt kreativ och inspirerande. Tack för en bra blogg.

    Svar: tack för din snälla kommentar Bea :)
    Loppis Entusiasten

    2013-07-01 | 13:33:47
  • Jenny säger:

    Åh va fin, den skulle barnen och jag gilla jätte mycket :)

    2013-07-01 | 19:33:07
  • Cecilia säger:

    Hej!
    Mycket snygg tårta, jag vill gärna vara med på utlottningen, och jag vill gärna ha "receptet" också. Även om jag inte är så vidare på virkning...
    Jag har en liten dam här hemma som gillar att leka fika, så jag har försökt att knåpa ihop lite kakor och glass.

    /Cecilia

    Svar: Mönster är på väg till dig :) Den är enkel så det fixar du säker om du har virkat kakor och glass, lycka till!
    Loppis Entusiasten

    2013-07-03 | 23:34:58
  • Margaretha Åke säger:

    Hej!
    Vilken underbar Tårta!! sitter o letar efter någon tårta, som jag kan virka till jobbet (äldreboende). Vill gärna vara med på utlottning!!
    Har mailat dig!

    Svar: Tyvärr är tårtan redan utlottad, men mönstret har jag skickat till dig, lycka till med virkningen!
    Loppis Entusiasten

    2013-08-15 | 14:43:59
  • Petra säger:

    Vilken fin tårta! En sådan skulle min dotter bli eld och lågor över. Vill du dela med dig av mönstret?

    Svar: Tackar! Jag har mailat mönstret till dig :)
    Loppis Entusiasten

    2013-09-25 | 12:45:03
  • carro säger:

    Vilken otroligt fin tårta :) skulle gärna vilja ha mönster på den. :)

    2013-10-26 | 09:49:35
  • Ellinor säger:

    Hej, din tårta ser jättegod ut, men fastnade för din spindel, den var superfin. Ska nog testa den, tack för att du la ut mönstret.

    2013-11-19 | 12:49:35
    Bloggadress: http://www.ellispysselhorna.sockertopp.se/#home
  • Yvonne säger:

    Vilken underbar tårta :-) Finns det möjlighet att få detta mönstret på din virkade tårta ?

    Svar: Hej Yvonne! Mönstret är skickat till dig :)
    Loppis Entusiasten

    2014-01-21 | 21:15:25
  • Gull-Britt säger:

    Hejsan! skulle gärna vilja ha mönstret på tårtan.

    Svar: Hej Gull-Britt! Jag har mailat mönstret till dig!
    Loppis Entusiasten

    2014-02-14 | 13:51:53
  • ewa åhrberg säger:

    Hej. Skulle gärna vilja ha mönster på din fina tårta.

    Svar: Hej Ewa! Du får jättegärna mönstret, men jag behöver ha en mailadress att skicka det till :) Min mail finns i kanten på bloggen.
    Loppis Entusiasten

    2014-03-27 | 07:43:22
  • Agnetha säger:

    Skulle så hemskt gärna vilja ha ett mönster på den snyggaste tårtan jag sett. Mandarintårtan.

    Svar: Jag har skickat ett mail till dig med mönstret Agneta :)
    Loppis Entusiasten

    2014-06-14 | 16:06:50
  • Nike säger:

    Jätte fin tårta! Skulle också jätte gärna vilja ha mönstret och prova mig på den. Tack på förhand!

    Svar: Hejsan! Du har fått ett mail från mig :)
    Loppis Entusiasten

    2014-08-05 | 18:07:34
  • Christl säger:

    Vilken fin tårta! Jag vill gärna ha ditt mönster. Tack på förhand!

    Svar: hej Christel! Du har fått mail :)
    Loppis Entusiasten

    2014-08-28 | 23:36:09
  • Helen Nilsson säger:

    Så fin tårta! Vill gärna ha mönstret om du delar med dig. Tack på förhand :) Helen

    Svar: Tack Helen! Du har fått mail från mig :)
    Loppis Entusiasten

    2014-08-29 | 16:36:00
  • Anna säger:

    Oj så fin tårta du virkat! Mitt nästa projekt är att virka en tårta och jag har letat ett tag efter ett alternativt mönster till den vanliga prinsesstårtan och den här är helt underbar! Vill jättegärna få ta del av mönstret :)
    Mvh Anna

    Svar: Tack Anna! Du har fått mail av mig :) Lycka till!
    Loppis Entusiasten

    2014-09-10 | 09:23:34
  • carina säger:

    Helt underbar tårta!!! Du är verkligen duktig! Vill väldigt gärna ha mönstret om det är möjligt?! Mvh Carina

    Svar: Tack Carina :) Du har fått ett mail från mig!
    Loppis Entusiasten

    2014-10-08 | 08:11:40
  • Sara säger:

    Vilken underbar tårta! Jag skulle bli överlycklig om jag fick ta del av mönstret :)

    Svar: Jag har skickat ett mail till dig Sara :)
    Loppis Entusiasten

    2014-10-14 | 18:53:58
  • Jennie säger:

    Haha, trodde nästan det var en riktig tårta! Superfin verkligen, vill gärna ha mönstret till den. Tack på förhand :)

    Svar: Hej Jennie, du har fått mail :)
    Loppis Entusiasten

    2014-11-15 | 01:13:58
    Bloggadress: http://57an.blogspot.com
  • Lena Oredsson säger:

    Hej jag skulle väldigt gärningenvilja ha beskrivningen på denna fina gräddtårta. MVH Lena

    Svar: Hej Lena! Du har fått ett mail av mig :)
    Loppis Entusiasten

    2014-11-16 | 11:31:00
  • Weronica säger:

    Hejhej!
    Men vilken fin tårta du gjort! Alla tiders smaskens 😊
    Nu hann ja ju inte med på utlottningen men tar gärna en kopia på mönstret! Ha en bra dag

    Svar: Tackar :) (vi har redan mailat du och jag :) )
    Loppis Entusiasten

    2015-02-24 | 09:23:00
  • Anette Andersson säger:

    Hej!
    Skulle jättegärna vilja ha mönstret på din tårta. Den är sååå fin.
    Om det är okey alltså?
    Med vänlig hälsning Anette

    Svar: Du har fått ett mail från mig Anette :)
    Loppis Entusiasten

    2015-02-25 | 13:56:51
  • Anonym säger:

    Hej! Vilken fin tårta. Jag skulle gärna vilja ha mönstret på den. Om det går bra?
    /Linda

    Svar: Hej Linda, du har fått ett mail av mig :)
    Loppis Entusiasten

    2015-03-31 | 14:09:50
  • Catharina säger:

    Hej, jätte fint ☺. Jag skulle också vilja ha detta fina mönster av dig på tårtan. Mvh Catharina

    Svar: Hej Catharina! Du får jättegärna mönstret, men jag behöver ha en mailadress att skicka den till. Maila mig så ordnar jag det :)
    Loppis Entusiasten

    2015-05-10 | 00:07:11
  • Ann-Cathrine säger:

    Hej gärna mönster på tårtan tar jag tacksamt emot av dig.

    Svar: hej Ann-Cathrine! Du har fått ett mail från mig :)
    Loppis Entusiasten

    2015-06-04 | 00:45:34
  • Anonym säger:

    Hej!! Vilken underbar tårta! Jag skulle väldigt gärna vilja ha mönstret så jag kan virka till barnen :)

    Svar: Hej, du har fått ett mail av mig :)
    Loppis Entusiasten

    2015-06-04 | 07:06:54
  • Majsan säger:

    undrar om man kan få mönstret på din underbara tårta! Tack på förhand

    Svar: Ett mail har kommit till dig :)
    Loppis Entusiasten

    2015-06-04 | 07:37:04
  • Annika säger:

    Undrar om jag kan få mönstret på din läckra tårta? Den ser jättegod ut! ;) Tack på förhand! Mvh Annika Engman

    Svar: Hej Annika! Du får jättegärna mönstret på tårtan, men jag behöver ha en mailadress att skicka den till, annars går det inte. Min mailadress står i kanten på bloggen :)
    Loppis Entusiasten

    2015-06-04 | 10:53:30
  • Malin säger:

    Hej! Skulle bli superglad om du kan dela med dig av mönstret på tårtan till mig! :) Med vänlig hälsning, Malin

    Svar: Du har fått ett mail från mig Malin :)
    Loppis Entusiasten

    2015-07-16 | 22:53:16
  • Sara säger:

    Fantastiskt fin tårta! Vill väldigt gärna ha mönstret 😊

    Svar: Tack Sara! Du har fått ett mail av mig!
    Loppis Entusiasten

    2015-08-25 | 23:17:34
  • Anna-Lene Skinnars säger:

    Vilken underbar tårta! Jag vill väldigt gärna få mönstret. Tack på förhand.

    Svar: Tack Anne-Lene! du har fått ett mail från mig :)
    Loppis Entusiasten

    2015-08-31 | 20:18:32
  • Berit säger:

    Vilken fin gräddtårta.Jag vill väldigt gärna få mönstret om det är möjligt.Tack på förhand.

    Svar: Nu har jag skickat mail till dig, det krånglade, men jag hoppas att det gick fram till slut :)
    Loppis Entusiasten

    2015-11-12 | 15:19:21
  • Kerstin pettersson säger:

    Hej !
    Tårtan du gjort är jättefin så om du vill dela med dig av mönstret så är jag jätteglad .tack på förhand 😊

    Svar: Hej Kerstin! Nu har jag försökt bifoga mönstret till dig på mail 3 gånger, jag tror det lyckades till slut. Hör av dig annars! (de har krånglat och ändrat i min hotmail så inget är sig likt!)
    Loppis Entusiasten

    2015-12-12 | 17:59:54
  • Anonym säger:

    Hej! Så vacker den är vita tårtan med mandariner. Kan jag få mönstret?/Mvh Jenny

    Svar: Hejsan! Mail kommer till dig!
    Loppis Entusiasten

    2016-01-03 | 21:14:14
  • Lena Andersson säger:

    Hej! Vilken fin tårta. Är tacksam om du vill dela med dig av mönstret🎂

    Svar: Hej Lena! Jag skickar gärna mönstret, men jag behöver då en mailadress :)
    Loppis Entusiasten

    2016-01-04 | 15:25:53
  • Anonym säger:

    Hej jag skulle så gärna vilja ha mönstret på vita tårtan med mandariner på Mvh madde. [email protected]

    Svar: Hej! Jag har försökt skicka mönstret till dig flera gånger, men det fungerar inte. Kan du maila mig istället? [email protected]
    Loppis Entusiasten

    2016-01-11 | 18:02:48
  • Carina Bjerstedt säger:

    Hejsan! Vilken underbart fin tårta! Kan man fortfarande få mönstret av dig? Mvh Carina i Bromölla

    Svar: Du har fått mail Carina :)
    Loppis Entusiasten

    2016-01-16 | 11:21:42
  • Anonym säger:

    Hej jag skulle vilja ha mönstret till denna underbara tårta

    Svar: ett mail kommer till dig :)
    Loppis Entusiasten

    2016-01-25 | 18:01:22
  • Anonym säger:

    Hej! Såg din underbara tårta på bloggen. Fantastiskt fin!! Skulle väldigt gärna vilja ha mönstret 😀. Min mail är: [email protected]
    Kramar Maria

    Svar: ett mail kommer till dig! :)
    Loppis Entusiasten

    2016-01-26 | 18:59:53
  • Lisbeth Eriksson säger:

    skulle hemskt gärna vilja virka din underbara tårta.
    jag ska ha en kaffestuga öppen under Bräknetrampen och den skulle passa där.
    tack

    2016-01-27 | 16:20:59
  • Margareta Sahlqvist säger:

    Hej Jag skulle gärna villa ha mönstret på dín gräddtårta, Jag tycker att den är underbara tårta.
    Hälsningar Margareta

    Svar: Tackar :) Du har fått mail av mig
    Loppis Entusiasten

    2016-02-06 | 21:13:52
  • Birgitta Ehn säger:

    Hej. Vill gärna ha mönstret på din fina mandarintårta. Tack i förhand. Mvh Birgitta Ehn.

    2016-02-08 | 23:02:11
  • Märit Taylor säger:

    Superfin tårta! Fräsch o stilfull! Har stickat o virkat en hel del tårtor, virkar gärna en till som den denna om jag får beskrivningen förstås...

    Svar: Tack :)
    Loppis Entusiasten

    2016-02-15 | 12:54:06
  • Christina säger:

    Finaste tårtan jag sett i virkat format! Skulle bli väldigt glad att få mönstret :)

    Svar: Tack :) Jag mailar dig!
    Loppis Entusiasten

    2016-03-17 | 17:48:57
  • Lena säger:

    Hej
    Vilken fin tårta😄
    Skulle gärna vilja ha mönstret på den😊
    Min mail. [email protected]
    Tack på förhand

    Med vänlig hälsning,
    Lena

    2016-04-16 | 19:35:18
  • Ann Hjortman säger:

    Hej
    Helt underbar tårta, vill gärna göra den😄
    Tacksam om jag kunde få mönstret😊
    Min mail [email protected]

    Tack på förhand
    Med vänlig hälsning,
    Ann

    2016-04-17 | 06:50:28
  • Anonym säger:

    Hej finns det fortfarande möjlighet att få mönster skickat till sig? Tack på förhand. Jättefin tårta!!!Mvh Lena
    [email protected]

    Svar: visst, det går jättebra :) Du har fått mail från mig
    Loppis Entusiasten

    2016-05-17 | 09:07:04
  • Gunnel Blom säger:

    Underbar tårta. Så naturtrogen!
    Skulle uppskatta mönster
    Tack på förhand

    2016-05-19 | 18:57:31
  • Camilla säger:

    Så fin tårta 😍
    Skulle göra min dag om jag fick mönstret på den
    Med vänlig hälsning, Camilla

    Svar: Tack Camilla :) Du har fått ett mail av mig :)
    Loppis Entusiasten

    2016-06-30 | 18:46:17
  • Veronica säger:

    Vilken tårta!!:)
    Vill och kan du skicka mönster till mig??
    Skulle bli glad då ;)
    Mvh/Veronica

    2016-10-03 | 17:29:26
  • yvonne bengtsson säger:

    vilken fin tårta med grädde och mandariner skulle gärna vilja ha mönstret om det är ok

    Svar: Tack :) Du har fått ett mail från mig :)
    Loppis Entusiasten

    2016-10-16 | 17:05:06
  • Christina Gustafsson säger:

    hej skulle gärna få ett mönster på tårtan om du har möjlighet att maila
    mvh christina

    Svar: ett mail kommer strax! :)
    Loppis Entusiasten

    2016-12-13 | 19:03:41
  • Alexandra Johansson säger:

    Hej!
    Tänkte bara fråga om jag skulle kunna få mönstret på din superfina tårta
    Mvh Alexandra

    2017-01-27 | 13:13:34
  • Christina Odd säger:

    Hej. Skulle gärna vilja ha beskrivningen på din vackra tårta om du har den kvar :-)
    M.V.H
    Christina

    2017-01-30 | 21:21:02
  • Monica Cederlund säger:

    Hej!
    Vill jättegärna ha beskrivningen på denna underbara tårta om du har möjlighet att skicka det :)

    Mvh
    Monica

    Svar: jag har mailat dig Monica, hoppas att det kom fram ;)
    Loppis Entusiasten

    2017-02-11 | 16:00:02
  • Elisabet Wallin säger:

    Hej! Jag har länge tittat på denna tårta därför jag vill så gärna göra den, tror du att jag kan få mönstret. Tack så mycket! Elisabeth!


    Svar: Tack :) Ett mail är skickat till dig!
    Loppis Entusiasten

    2017-02-14 | 15:40:07
  • Anita Rosenberg säger:

    Hej! undrar om jag kan få beskrivningen på den underbara tårtan med mandariner. har aldrig sett så fin tårta nån gång :)

    Svar: Tack Anita :) Du har fått mail av mig!
    Loppis Entusiasten

    2017-02-14 | 21:00:59
  • Anita Rosenberg säger:

    Hej har du beskrivningen på den jättefina tårtan med mandariner jag skulle gärna vilja virka den:)

    2017-02-14 | 21:32:24
  • Anonym säger:

    Hej. Jag undrar om jag skulle kunna få mönstret till denna underbara tårta som jag hittade få jag googlade virkade bakverk. Den är superfin 😀 Med vänlig hälsning, Monica

    Svar: Hej Monica! Jag mailar jättegärna mönstret till dig, men då måste jag få din mailadress, annars går det inte :) (står bara anonym nu) Min mail hittar du i den högra kanten på bloggen
    Loppis Entusiasten

    2017-03-08 | 19:17:05
  • Elvira säger:

    Hej . skulle jag kunna få mönstret på tårtan? Tack på förhand :) Mycket snygg!!!

    Svar: Visst kan du få det Elvira :) Ett mail kommer!
    Loppis Entusiasten

    2017-03-11 | 12:05:07
  • Åsa Bäckman säger:

    Hej!! Skulle bli väldigt glad om jag fick mönstret på den fina mandarintårtan!
    Tack på förhand o ha det gott!
    Varma hälsningar Åsa

    2017-04-03 | 07:07:16
  • Helen säger:

    åh vilken underbar tårta... skulle bli super glad att få beskrivningen på denna
    /Helen

    2017-04-11 | 16:12:43
  • Anonym säger:

    Hej, skulle gärna vilja ha några av dina mönster på tårtor och kakor =)

    Svar: Hejsan! Jag har bara gjort mönstret på mandarintårtan, inga andra, men det kan jag maila dig :)
    Loppis Entusiasten

    2017-04-25 | 20:34:07
  • Anonym säger:

    Hej, skulle gärna ta emot mönster på den bedårande tårtan. Typ flera år sen du la ut MVG

    Svar: Hejsan! Du har fått mail :)
    Loppis Entusiasten

    2017-04-29 | 12:04:40
  • Anita säger:

    Hej! Din tårta är så fantastiskt fin och inspirerande!
    Finns det någon möjlighet för mig att få tillgång till mönstret?
    Varma hälsningar Anita

    2017-05-09 | 09:26:46
  • Anita säger:

    Hej! Din tårta är så fantastiskt fin och inspirerande!
    Finns det någon möjlighet för mig att få tillgång till mönstret?
    Varma hälsningar Anita

    2017-05-09 | 13:10:44
  • Hej! Skulle bli superglad för mönstret! <3 [email protected] Tack! säger:

    Hej! Så fantastiskt fin! Skulle bli superglad för mönstret! <3 Tack!

    Svar: hej Caroline! ursäkta sent svar, det hade fastnat i spam-filter så jag hade inte fått någon avisering. Mönster kommer! :)
    Loppis Entusiasten

    2017-06-06 | 20:05:14
  • Jenny nilsson säger:

    Hej!
    Vilken superfin tårta!! Jag önskar också mönstret om det går för sig 😊 :)
    Mvh Jenny

    Svar: Hej! Tack :) Mönstret kommer i mail till dig :)
    Loppis Entusiasten

    2017-06-08 | 21:56:40
  • Anonym säger:

    Hej
    Undrar om de finns någon möjlighet att få mönster till din fina tårta?

    Svar: Hej! Visst kan du få mönstret, men jag behöver ha en mailadress att skicka till. Skicka mig ett mail så kan jag svara med mönstret :) (min mailadress finner du i kanten på bloggen)
    Loppis Entusiasten

    2017-07-17 | 19:06:19
  • Marie säger:

    Hej!
    Skulle gärna vilja få mönstret, så jag kan försöka mig på och virka
    denna till jobbet. (om jag klarar av de har inte virkat innan)

    2017-07-21 | 09:38:57
  • Pytte säger:

    Jag skulle vilja testa ditt tårt mönster om du orkar skriva ner det. :)

    2017-08-22 | 22:26:38
  • Tess säger:

    Hej otroligt fin tårta 😊 Skulle jag kunna få mönstret?

    2017-08-30 | 10:13:58
  • Ulla-Britt säger:

    Hej.
    Jättefin tårta du virkat :-) Skulle gärna vilja ha mönster om du kan tänka dig skicka till mig ;-)

    Svar: Tack :) Du har fått ett mail från mig :)
    Loppis Entusiasten

    2018-01-02 | 20:58:53
  • Anonym säger:

    Hej.
    Jättefin tårta du virkat :-) Skulle gärna vilja ha mönster om du kan tänka dig skicka till mig ;-)

    Svar: Hej! Jag skickar jättegärna mönstret till dig, men det går tyvärr inte om du är anonym för jag har ingen att skicka till. maila mig på sivhelenahogberg @ hotmail.com (utan mellanrum :) )
    Loppis Entusiasten

    2018-01-02 | 21:01:00
  • Kristina säger:

    Hej!

    Underbar tårta!
    Vill väldigt gärna ta del av mönstret.

    Ha en bra dag!

    2018-01-13 | 13:23:58
  • Emelie säger:

    Åh vilken fin tårta! Den skulle jag gärna testa att virka 😊

    2018-01-15 | 20:51:50
    Bloggadress: http://www.greatscott.blogg.se
  • Marita Andersson säger:

    Jag skulle vilja testa virka denna tårta.

    Svar: Hejsan! Jag mailar gärna över mönstret till dig, men då måste jag ha en mailadress att skicka till. Min mailadress finns på bloggen :)
    Loppis Entusiasten

    2018-01-25 | 19:31:32
  • Gun-Britt Wahlman säger:

    Jag skulle bli så glad om du vill skicka mönstret på tårtan!

    Tack

    Svar: nu har jag provat att maila dig igen, hoppas att det kommit fram :)
    Loppis Entusiasten

    2018-02-10 | 23:08:36
  • Alexandra säger:

    Hej!
    Jag önskar få "receptet" på denna underbara tårta! 😍
    Mvh Alexandra

    2018-02-19 | 10:11:22
  • Rosemarie johansson säger:

    hej tänkte höra om det finns mönster på tårtan?

    2018-03-05 | 14:58:06
  • Christine Johansson säger:

    Letar förbrilt efter ett tårtmönster som jag kan virka till min älskade lilla mamma ❤️
    Så om du vill maila mönstret vore jag jätteglad för den va verkligen fin 😀

    2018-04-04 | 19:21:31
  • Monica Håkansson säger:

    Helt fantastisk tårta!
    Tar gärna receptet (mönstret) 😜

    Svar: Tack, kul att du gillar den :) mönster kommer till dig! (ursäkta om det tog tid, vissa kommentarer klassas som spam fast det inte är det, då ser jag dem inte direkt)
    Loppis Entusiasten

    2018-04-06 | 13:20:47
  • Marie Svensson säger:

    Otroligt underbar tårta du har virkat. Skulle bli jätteglad om du vill dela med dig av beskrivningen. Mvh Marie😊

    Svar: Hej! Du har fått ett mail av mig idag :) Lycka till :)
    Loppis Entusiasten

    2018-04-12 | 22:55:22
  • Seija säger:

    Hej! Blev så förtjust i den smaskiga mandarintårtan och undrar om det finns möjlighet att få mönstret? Virkat mycket till mina barnbarn. Tack på förhand!
    Mvj.Seija

    Svar: Hejsan! Du har fått ett mail :)
    Loppis Entusiasten

    2018-04-13 | 17:25:43
  • Sandra säger:

    Hejsan!
    Jag skulle gärna vilja ha mönstret till denna då min mamma så gärna skulle vilja virka denna 😀

    Svar: hej, nu har du fått ett mail från mig :)
    Loppis Entusiasten

    2018-05-02 | 17:34:06
  • Elin säger:

    Heej. Skulle väldigt gärna vilja ha mönstret på din fina tårta:))

    Svar: Hej elin! Du har fått mail av mig :)
    Loppis Entusiasten

    2018-05-08 | 12:03:12
  • ELISABETH säger:

    Hej ! Jag skulle så gärna vilja ha mönstret på din fina gräddtårta .Tack

    Svar: hej, Elisabeth, det går inte att maila dig, mailen går inte iväg?
    Loppis Entusiasten

    2018-05-16 | 09:10:22
  • Christina säger:

    Hej.. denna tårtan är så fin! Skulle kan kunna få mönstret på den??

    Svar: nu har du fått mail från mig, ursäkta dröjsmål, bloggen lägger kommentarerna i spam ibland så jag ser dem inte tyvärr
    Loppis Entusiasten

    2018-05-16 | 13:56:50
  • Christina säger:

    Kan du maila mönstret på tårtan igen verkar inte ha fått något..

    Svar: ok, då ska jag göra ett nytt försök :)
    Loppis Entusiasten

    2018-06-07 | 17:34:42
  • Marianne Florin säger:

    En jättefin tårta som ser jättegod ut! Vill gärna ha mönster om du har.
    Hälsar
    Marianne

    Svar: tack :) Nu har du fått ett mail från mig
    Loppis Entusiasten

    2018-08-10 | 09:54:37
  • Christina säger:

    Hej!
    Precis som många av de andra blev jag väldigt förtjust i tårtan och undrar om man kan få en kopia på mönstret. 😊
    Önskar dig en skön vecka!

    Svar: Hej Christina! Du har fåttt mail från mig :)
    Loppis Entusiasten

    2018-09-03 | 16:04:12
  • Anki säger:

    Hej! Jättefin tårta. Kan jag få en kopia?
    Tack på förhand /Anki

    Svar: Tack Anki :) Ett mail med mönstret kommer till dig!
    Loppis Entusiasten

    2018-09-24 | 18:50:35
  • Kerstin Sundstrand säger:

    Hejsan!
    Åh vilken härlig tårta du har virkat😊 Jag skulle jätte gärna vilja ha mönstret till den.
    Hälsning Kerstin



    Svar: Tack Kerstin :) Mail med mönstret kommer till dig
    Loppis Entusiasten

    2018-09-25 | 19:06:27
  • Lotta Genzel säger:

    Hej! En helt fantastisk tårta, ser verkligen riktig ut. Jag vill jättegärna ha mönstret på den. Hälsningar Lotta

    Svar: Tack Lotta :) Du har fått mail från mig!
    Loppis Entusiasten

    2018-09-26 | 11:33:47
  • Rose-Marie säger:

    Hej! jättefin tårta skulle gärna vilja få mönstret då hade jag kunnat virkat till mitt barnbarn som älskar leka café Tack på förhand. Med vänlig hälsning Rose-Marie

    2018-09-28 | 22:42:36
  • Jenny säger:

    Hejhej!
    vilken fantastisk tårta, shit vad duktig du är!!
    Jag skulle gärna vilja få mönstret och ge mig ett försök att göra en likadan även att jag aldrig kommer lyckas haha..

    2018-12-05 | 11:48:35
  • Helena sjögren säger:

    Hej underbar tårta. Skulle vilja virka en jag med. Hade du mönster? Med vänlig hälsning, Helena i malung

    Svar: nu har du ett mail från mig :)
    Loppis Entusiasten

    2018-12-12 | 20:46:16
  • Katrin säger:

    Hej!
    Vill jättegärna ha virkbeskrivningen på tårtan om du fortfarande delar med dig av den, den var jättefin! :)
    Hälsningar Katrin

    Svar: Tack Katrin, jag har missat din kommentar, den hade fastnat i spamfilter. Mönster kommer! :)
    Loppis Entusiasten

    2019-01-06 | 12:19:16
  • Lisa säger:

    Helt underbar tårta. Jag vill gärna ha mönstret på tårtan. Den ser så riktig ut. Tack på förhand

    Svar: Hej, tack :) Jag skickar ett mail till dig!
    Loppis Entusiasten

    2019-03-09 | 09:41:57
  • Ann-Louise Johansson säger:

    Ååhh vilken fin tårta, jag skulle gärna vilja köpa mönstret av dig!

    Svar: Tack :) Du har fått ett mail från mig :)
    Loppis Entusiasten

    2019-03-17 | 10:52:25
  • Lisa säger:

    Hej! Jag blev lovad ett mail men har inte fått något. Har det blivit något fel? Väntar otåligt på tårtans mönster eller har jag missförstått. Tack på förhand Lisa

    Svar: Det har nog blivit något fel, om det inte kommer ett nytt till dig så prova att maila mig istället så kan jag svara. sivhelenahogberg [A]hotmail.com
    Loppis Entusiasten

    2019-04-04 | 09:43:30
  • LisaFalbe Persson säger:

    Hej! Skulle vilja virka din tårta, så vore tacksam om du kunde Maila mönstret.
    Lisa

    2019-04-04 | 21:32:56
  • Lisa säger:

    Hej! Nu har jag fått mönstret Tack så jättemycket MVH Lisa

    Svar: så bra :) Lycka till :)
    Loppis Entusiasten

    2019-04-05 | 09:19:18
  • Cristel Lindberg säger:

    Vilken underbar tårta, vill gärna ha virkbeskrivningen.

    Svar: Hej Christel! Om du skickar mig ett mail till sivhelenahogberg[a]hotmail.com så kan jag svara med mönstret. Jag har inte din mailadress så jag kan inte skicka annars :)
    Loppis Entusiasten

    2019-04-15 | 11:41:19
  • Maria säger:

    Wow vilken fin tårta! Jag skulle gärna vilja virka den!

    Svar: tack mia! Du har fått mail från mig, hoppas att jag skrev rätt med com i slutet på mailadressen, annars får du höra av dig igen (det står att det ska vara cm)
    Loppis Entusiasten

    2019-07-08 | 22:28:06
  • Marie säger:

    Hej
    Underbar tårta...
    Jag vill gärna ha mönstret...
    Mina barnbarn skull bli så nöjd för en sån...
    Mvh marie

    2019-08-10 | 16:27:01
  • Marianne säger:

    Hej, det var den finaste tårta jag har sett, den skulle jag gärna vilja ha mönstret till.
    Vänligen Marianne

    Svar: Tack :) Du har ett mail från mig nu
    Loppis Entusiasten

    2019-10-13 | 01:20:35
  • Marianne säger:

    Hej, helt underbar tårta, vill gärna ha mönstret till den.
    Vänligen Marianne

    2019-10-22 | 05:56:03
  • Sofie säger:

    Wow vilken tårta!
    Skulle bli jätteglad om du ville skicka mönstret!

    Mvh Sofie

    Svar: Tack :) Mail kommer till dig! Jag har inte sett din kommentar, den hade fastnat i spamfiltret
    Loppis Entusiasten

    2019-12-02 | 12:43:13
  • Birgitta Hörnqvist säger:

    En helt fantastisk tårta! Så vacker! Jag vill gärna ha mönstret till den.

    Vänligen Birgitta

    Svar: Hej, ursäkta sent svar, din kommentar hade fastnat i spamfilter så jag såg den inte, mail kommer till dig!
    Loppis Entusiasten

    2020-01-14 | 11:57:34
  • Åsa säger:

    Vilken fantastisk tårta, har du kvar mönstret får du gärna Maila det till mig. Tack!

    Svar: Tack :) nu har du fått mail från mig :)
    Loppis Entusiasten

    2020-05-16 | 23:38:12
  • Marita Andersson säger:

    Jättefin tårta, jag skulle gärna vilja ha mönstret.

    Svar: tack :) Du har fått mail från mig :)
    Loppis Entusiasten

    2020-09-29 | 14:44:07
  • Susanne säger:

    fick se denna maffiga tårta idag och undrar förstås om du möjligtvis har mönstret kvar och om du skulle vilja skicka det till mig i såfall.
    Go Jul i förskott Susanne

    Svar: Hej, ursäkta sent svar, din kommentar hade fastnat i spamfilter så såg den inte förrän nu, mail kommer till dig :)
    Loppis Entusiasten

    2020-12-01 | 11:38:50
  • Eva Henriksson säger:

    Vilken tårta!!
    Undrar så om du har mönstret kvar. Skulle så gärna vilja virka den.
    Kram

    Svar: visst finns mönstret kvar, mail kommer till dig! :)
    Loppis Entusiasten

    2020-12-28 | 13:22:14
  • Linn Nilsson säger:

    WOW vilken fin tårta!! :) Finns mönstret kvar på den ännu och finns det någon möjlighet att kanske kunna få mönstret på den?

    Svar: Hej, din kommentar hade fastnat i spamfilter så jag har inte sett den. Kanske har jag skickat mönstret till dig genom mail redan? men jag kan skicka en gång till utfall att jag inte har gjort det :)
    Loppis Entusiasten

    2021-06-28 | 12:24:42
  • Linn säger:

    WOW vilken fin tårta!! Skulle så gärna vilja virka den! Finns mönstret kvar? :)

    2021-07-15 | 21:01:56
  • Linn säger:

    WOW vilken fin tårta!! Skulle så gärna vilja virka den! Finns mönstret kvar? :)

    2021-07-15 | 21:02:41
  • Monica D-Lundin säger:

    Å vad fin!! Kan man få mönster på den?

    2022-03-08 | 16:45:39
  • Pia Gustafsson säger:

    Hej!
    Sååå fin tårta🤩
    Jag skulle gärna vilja ha mönstret på den!
    Tack på förhand!
    Mvh
    Pia Gustafsson

    Svar: Tack :) Det ska vi fixa, jag skickar i mail till dig :)
    Loppis Entusiasten

    2023-01-22 | 19:01:10
  • Anita Magnusson säger:

    Hej!
    Denna tårta är fantastiskt fin och jag har gjort den efter ditt mönster som jag fick för ett antal år sedan.
    Men nu hittar jag inte det mejlet och jag vill så gärna göra en ny.
    Kan jag få mönstret av dig igen?

    2023-01-23 | 13:22:18
  • Anita Magnusson säger:

    Hej!
    Denna tårta är fantastiskt fin och jag har gjort den efter ditt mönster som jag fick för ett antal år sedan.
    Men nu hittar jag inte det mejlet och jag vill så gärna göra en ny.
    Kan jag få mönstret av dig igen?

    2023-01-23 | 13:24:39
  • Anita Magnusson säger:

    Hej!
    Denna tårta är fantastiskt fin och jag har gjort den efter ditt mönster som jag fick för ett antal år sedan.
    Men nu hittar jag inte det mejlet och jag vill så gärna göra en ny.
    Kan jag få mönstret av dig igen?

    Svar: Hejsan, visst kan jag skicka mönstret till dig igen, men jag behöver din mailadress, ser inte den här i kommentaren, så maila mig så skickar jag mönstret :)
    Loppis Entusiasten

    2023-01-23 | 13:27:04
  • Elin säger:

    Hej! Jag tänkte virka en tårta som doppresent till en liten, och stötte på ditt fina mönster. Skulle jag kunna få ta del av hur du gjort?

    Hälsningar Elin

    Svar: Hej Elin, nu har du fått mail från mig :)
    Loppis Entusiasten

    2023-03-04 | 08:01:22
  • Mia Karlsson säger:

    Jättefin tårta som jag tänkte göra som en bröllopspresent på brudens möhippa om du vill dela med dig av mönstret. Du har inte tips på fina virkade blommor?
    Mvh Mia Karlsson

    Svar: hej, jag har tyvärr inga bra mönster på blommor, men mönstret på tårtan kommer till din mail idag :)
    Loppis Entusiasten

    2023-03-25 | 21:27:31
  • Mira säger:

    Hej!

    Jag skulle väldigt gärna vilja ha det fina mönstret. Tårtan ser jättefin ut.

    Med vänlig hälsning, Mira

    Svar: Jag skickar mail till dig! :)
    Loppis Entusiasten

    2023-06-20 | 16:14:57
  • Jenny säger:

    Älskar tårtan! Vill gärna ha mönstret om jag får? Jag virkar en del glass, tårta, munkar m.m. till dottern nu som fyller 4 snart. Tror hon kommer gilla detta =)

    Svar: kul att du gillade den, jag skickar till dig på mailen :)
    Loppis Entusiasten

    2023-06-28 | 14:29:33
  • C säger:

    Hej, såg din jättefina tårta med mandariner, vill gärna ha mönster om du vill skicka. Ser fantastisk ut.

    Svar: Hej, kul att du gillade den :) Mail kommer!
    Loppis Entusiasten

    2023-11-14 | 15:45:10
  • Marie säger:

    Hej! Så fin tårta! Jag tar gärna emot mönstret så jag kan virka några tårtor till barnbarnen :-)

    Vänliga hälsningar Marie

    Svar: Hej, mönster kommer på mail till dig :)
    Loppis Entusiasten

    2024-03-19 | 07:10:51

Kommentera inlägget här: