Loppis Entusiasten

19 dockor i ett litet rum

Det var ingen som gissade helt rätt på antalet dockor i dotterns lilla rum,
men Rose-Marie var grymt nära med sin gissning på 18 stycken :)
 
 
14 stycken finns på översta hyllan...
 
 
...och sedan finns det 5 stycken till. =19
 
Kul att det var några som ville vara med och gissa!
Nu drog jag bara lott mellan er och det blev "Mormorn" som vann.
Om du skickar ett mail till mig till vilken adress jag ska skicka trollen till, så kommer de med posten :)
 
Ha en trevlig fredag!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Longevity - en blogg om hälsa säger:

    Kul tävling, dockorna på nedersta bilden är superfina!

    Svar: Tack :) Det är "hemmagjorda" dockor som jag och äldsta dottern gjorde på en dockmakar-kurs för några år sedan med gummidelar som kommer från tyskland
    Loppis Entusiasten

    2014-03-07 | 17:36:28
    Bloggadress: http://madelein.se/
  • Rose-Marie säger:

    Oj vad nära jag var! Men när skjuter ingen hare, som man säger!

    2014-03-08 | 15:51:27

Kommentera inlägget här: