Loppis Entusiasten

inte många fynd...

...den här lördagen heller.
 
Det stora loppiset En Hjälpande Hand som jag brukar vara på,
har kört iväg en hel lastbil med grejer till Estland nyligen,
så det gapar ganska tomt i hyllorna.
Jag tycker att det mest är samma saker som står där.
Hoppas att folk rensar lite mer så det kommer in grejer :)
2 saker köpte jag  alla fall.
 
 
En ganska kraftig och tung glasklocka stod bland julsakerna för 10:-
Jag ska byta ut snöret och pärlorna, de såg lite fula ut.
 
Sockerströaren kostade också 10:-,
den var fin tycker jag :)
Märke Regency Ware, England
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Kicki säger:

    Visst är sockerströaren fin. Jag köpte min på IKEA runt 1980 och vi använder den varje sommar. Vi har matchande efterrättsskålar med blåbärsmotiv också. Dekor: Marguerite Valfridsson.

    Svar: Tack så mycket för info. Kicki! Hoppas att jag också hittar någon efterrättsskål, det låter fint :)
    Loppis Entusiasten

    2014-11-29 | 15:25:59

Kommentera inlägget här: