Loppis Entusiasten

afro

När de här Barbiedockorna med riktigt afro-hår såldes i affärerna,
funderade jag just hur de skulle bli efter lite lek.
 
 
Det här är min originalare.
Nu fick jag en i lekt skick tillsammans med några andra dockor jag köpte genom fb...
 
 
Tja...:)
 
 
Det var en slags surf-brudar, de hade en medföljande surfbräda och platta fötter.
 
Nåja, det gick att få till håret skapligt, men det är väldigt tjockt,
kanske det blir att hon får en sjal om huvudet sedan om det fluffar ut alldeles för mycket,
vi får se :)
Eftersom hon hade platta fötter tänkte jag försöka få till en "retro-barfota-hippie-klänning",
någon som förstod vad jag menade?
Tyget är i alla fall äkta polyester från 70-talet :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anta Snaque säger:

    Hon blev ju jättesöt! Lite lik Oprah Winfrey.
    Hoppas din förkylning är på tillbakagång.

    Svar: Tack, förkylningen känns redan lite bättre så jag ska försöka mig iväg till loppis i alla fall :)
    Loppis Entusiasten

    2015-05-01 | 21:44:46
    Bloggadress: http://antasnaque.blogspot.com

Kommentera inlägget här: