Loppis Entusiasten

Halva priset på loppis idag

De brukar ha det de sista gångerna före sommaruppehållet,
så jag gick länge och strosade där idag, kollade rätt noga vad som fanns kvar.
 
 
 
Det blev 2 klänningar i nyskick till yngsta dottern, 25:- styck
 
 
2 barnplagg för 10:- styck
Dem ska jag slakta och sy dockkläder av :)
 
 
Frostiesburk 5:-
 
 
De hade en massa porslinsdockor, men jag stod över alla utom denna,
som jag tyckte var extra gullig. Ledad så att man både kan sätta och ställa henne
och lägga huvudet på sned :) 20:-
 
 
Det hade börjat regna ganska ordentligt medan jag var inne på loppiset,
så det fick bli 2 paraplyer för 10:- styck
 
 
Sedan frågade jag om de hade några små krimskrams-örhängen som man kan ha till dockor.
Jodå, det fanns en burk för 5 :- styck
 
 
Pärlorna var krimskrams
"Blommorna" var silver
och pärla + blad var GULD
 
inte illa va?! :D
 
Ha en fortsatt trevlig helg!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Longevity - en blogg om hälsa säger:

    Guldörhängena måste varit årets fynd haha

    Svar: Ja, rätt bra i alla fall :) Jag har inte kollat upp vad begagnat guld brukar kosta, men jag ska nog göra det
    Loppis Entusiasten

    2015-05-31 | 08:43:15
    Bloggadress: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här: