Loppis Entusiasten

restgarnströja

Jag hade en stor kasse med boucle-garner, de flesta säkert från 80-talet då det var populärt.
Jag började sticka på denna för många år sedan, tröttnade och lade undan den,
men nu är den klar :)
Det är ganska roligt garn att sticka i, så jag ska nog göra en till dottern med, för det är en hel del garn kvar, men inte just nu för de många trådarna var inte så kul att fästa :)
 
Det är ett hitte-på-mönster bara, jag stickade fram och bakstycken som vanligt ner till midjan, sedan gick jag över till rundsticka till den nedre delen och ökade en del, så den stora baken får plats :D
 
 

Kommentarer

  • Anta Snaque säger:

    Åh, SÅ snygg! Jag blir riktigt avundsjuk — på ett snällt sätt. :) Ha det gott!

    Svar: Tack snälla Anta :) Tack för alla fina kort du har skickat på mailen <3 Jag har tänkt kika in på din blogg och tacka men jag har inte varit inne på några bloggar alls sista tiden, jag har mest hållt på med annonser, sålt, skickat och skänkt en väldig massa. Jag måste tömma min hobbylokal med hela samlingen (tusentals dock-relaterade grejer) då de har ökat hyran med över 200% så det är helt ohållbart att ha den kvar. Bara Barbiedockorna har jag sparat, packar ned dem så länge, så får jag se vad jag får plats med hemma sedan. Jag får ta itu med lite bloggläsning när jag tömt allt och kommer ifatt lite :)
    Loppis Entusiasten

    2021-09-12 | 15:01:54
    Bloggadress: http://antasnaque.blogspot.com

Kommentera inlägget här: