Loppis Entusiasten

Äntligen öppnade loppiset igen

Idag öppnade åter En Hjälpande hand efter sommaruppehållet.

Jag lade mig med fönstret på glänt (kroppens värmeväxlare funkar ju inte så bra när man närmar sig 47 år).

Men...måste folk som går hem mitt i natten efter krogen tjoa och stimma så in i vassen så det ekar mellan husen?
Man hann lagom somna om till nästa gäng kom, pust.
Kan de inte tänka lite på en stackars loppisentusiast som har ställt klockan för att komma först i kön till loppis?

Nåja, jag kom iväg i tid i alla fall, om än något trött i ögat.

Det blev en del fynd, men de får jag visa imorgon för kameran är på utflykt med sambon på Stockholmscruising och kommer inte hem förrän i natt :)

Kommentarer

  • Lilladockan säger:

    Den här stackars loppisentusiasten som hade bestämt sig för att sova ut idag efter en riktigt tung arbetsvecka vaknade, av någon outgrundlig anledning, klockan 05.20....och klev upp. Tidsoptimist som jag är lyckades jag ändå inte hänga på låset till Finska Pingstkyrkans second hand. Lite fynd lyckades jag ändå göra. Kommer på bloggen lite senare om du är nyfiken :) Ha en fin lördag!

    2011-08-06 | 14:52:28
    Bloggadress: http://denlilladockan.blogg.se/
  • Helena Högberg säger:

    Japp, väldigt nyfiken :)

    2011-08-06 | 20:47:44
    Bloggadress: http://loppisloella.blogg.se/

Kommentera inlägget här: