Loppis Entusiasten

Power Big Meet nr 34

Jaha,då var det dags för årets Power Big Meet i Västerås.
Som vanligt åkte vi in ca kl. 07.30, väldigt tidigt, men det måste man om man ska få en sådan här...



Årets skylt. De görs ju i begränsad upplaga och tar snabbt slut.
Jag köpte mig en t-shirt i år, märket såg ut så här...

 

(hade glömt att vända på kortet, äsch skit samma)

Det blev inte mycket kort på bilarna, solen låg fel hela tiden, fick radera de flesta, men här kommer några i alla fall. Corvetten på sista bilden är min sambos, som han köpte -88

 
                                                                             (något för barnen :)



På marknaden är det mest bildelar, t-shirts och krimskrams. En del 50-talsprylar finns, men det är oftast överpriser på allt.

Jag köpte 3 t-shirts med Manga-motiv till yngsta tjejen, de var färgglada, fina och i bra kvalitet...



På ett loppisstånd köpte jag 5 st gamla plisserade kjolar, 60:- blev det.
Vad i all världen ska jag nu med dessa till?
Jo, det ska bli dock-klänningar. Det blir fint med det vekade tyget :)



Sen blev det en kasse med dockor också. Som vanligt. En bunt 60-talare :)



Kommentarer

  • Jeanette Gustafsson säger:

    SV: Jo, är emot strykjärn! haha.. nej men lite tattigt ska det bli när man gör det själv, det kanske sporrar mig till att faktiskt köpa nya kläder när jag behöver det. Shortsen är inte så snygga ändå, lite trasiga här och där :D

    2011-07-09 | 10:16:23
    Bloggadress: http://jeanetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här: