Loppis Entusiasten

Gästrum?

För några månader sedan flyttade äldsta dottern hemifrån.
Vi tänkte nu att hennes rum kunde bli ett bra gästrum och vi kunde ha data/scanner/laminator o.s.v därinne.

Ja...,det blir nog bra...



men..., vad nu?..., hur ser det ut?..

. 


Det blev ett kombinerat skräprum.
Tidningskassar, tvätt, pant-kassar, garner och en massa
loppisgrejersomjagskagöraiordningsennärjagfårtid.
Jag kan inte heller skylla på någon annan,
jag har själv stökat till allt.
Sambon hade med sig en gammal kompis mitt i natten som skulle sova över efter en utekväll,
det blev till att sova på soffan :D

Kommentarer

  • Randiga Tråden säger:

    känner så igen mig med gästrummet, det har blivit ett slags förvaing istället med allt vad det innebär. Tack för titten hos mig. Brittmari

    2011-07-01 | 08:06:19
    Bloggadress: http://randigatraden.blogspot.com

Kommentera inlägget här: