Loppis Entusiasten

Det som göms i...

När jag gjorde i ordning dockan som jag visade igår så kom det fram en grön tunn gammal sjal från -50 eller 60-talet som någon hade tryckt in i dockan (antagligen för att förhindra att vadd skulle ramla ut från hålet på tyget) :)
Jag sköljde upp den lite lätt med diskmedel. Det är snygg grön färg.
Är det någon som gillar den och vill ha den är det bara att maila mig din adress, så stoppar jag den i ett kuvert för den väger nästan ingenting.

[email protected]




Bysten är förstås också ett loppisfynd, köptes i Folkets Park, bakluckeloppis för något är sedan.

Kommentarer

  • Lilladockan säger:

    sv: knapp-örhängena som du såg på bilden i mitt senaste inlägg var alla i metall, men jag har även gjort en del i plast :) det blommiga pappret är en gammal tapet! (så himla fin) :D Önskar dock att jag hade hittat hela rullar av den tapeten, men det var bara "rester", förmodligen efter någons mönsterpassning kanske :)

    2011-11-30 | 05:26:22
    Bloggadress: http://denlilladockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: