Loppis Entusiasten

ny jotexkatalog

Det är rätt många år sedan jag beställde något från Jotex, jag har inte alls gillat deras utbud,
men i katalogen som kom igår gillade jag faktiskt en del.
 
Väldigt snygg Röllakan-matta, synd att vi nyligen köpt nya mattor.
 
Den mörka spetsgardinen som hänger bakom var lite annorlunda, den gillade jag...
 
snygg kudde med klocka. 2-pack med den rutiga som jag inte gillade :(
 
gardintyg i gråblått och brunt, snyggt,
men jag tycker sådant tyg i gardiner tar lite för mycket focus i ett rum.
 
riktigt snygga lampor (men jag har tillräckligt med lampor)
 
snygg klocka...
 
jag gillade de mönstrade ryamattorna...
 
snyggt tyg, men samma här, skulle inte vilja ha det i gardiner, men kanske kuddar?
Ja, vi får se om det blir någon beställning...:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: