Loppis Entusiasten

Svårt att sova ibland...

Lite till som jag burit hem igen från mitt loppis ...
De här konstglas-äpplen från Ronneby (som ändrar färg till turkost i lysrörs-belysning),
har jag haft med i bloggen förut.
 
Jag googlade lite igår kväll för att se vad de brukar kosta. Nu såg jag att de finns i en del andra färger också!
Jag såg vitt, grönt och guld (och ett mindre grönt).
Ett guldfärgat på Tradera lade jag i minneslistan för att se vad det skulle bli att kosta.
 
Svårt att sova på natten, låg och funderade...åh, vad det skulle vara snyggt med t.ex tre olika färger i en grupp..
Ja, vad gör man då, mitt i natten, jo, man går upp, sätter på datorn och lägger ett bud på äpplet :D
 
Nu var det ju fler som budade, så jag tror inte att jag får det. Jag har fått mina till ett bra (billigt :)) pris och är väl inte egentligen beredd att ge hur mycket som helst. Vi får se hur det går...
 
Om någon skulle ha en annan färg än lila, och skulle vilja byta skulle jag bli jätteglad, inte så stor chans, men man måste ju prova!
 
Vad gör ni när ni inte kan sova?

Kommentarer

  • Ann-Louise säger:

    Håller med! För fina för att säljas. Spar dom ett tag!

    2012-07-24 | 19:22:18

Kommentera inlägget här: