Loppis Entusiasten

Inga 10:- fynd

Jag handlade ju faktiskt lite på Barbie-träffen jag var på i lördags...





Det här är en reproduktion av Mattel. Jag köpte den utan kläder.
Klänningen är en gammal original som jag hade hemma.






Och så köpte jag mig min allra första riktiga gamla ponytail. De här är dyrare. När de här gjordes hade inte sverige ännu börjat köpa in Barbiedockor, så de är köpta i Amerika från början.

Jaha, vad kostade nu det här kalaset?

Om vi säger som så, att egentligen är loppis-budgeten förbrukad för några månader framöver :)

Kommentarer

  • Inger säger:

    Hej



    "Äppelklänningen" heter Lunch Date - det var ju ett passande namn när trycket är en frukt! Den ser ut att vara i jätte fint skick och med båda rosetterna kvar!



    Inger



    2012-06-13 | 11:21:41

Kommentera inlägget här: