Loppis Entusiasten

Dagens leverans från Tradera

Dags för lite påfyllning på dock-fronten.
Tre stora dockor för 40:- styck +samfrakt. Den största 58cm, de andra något mindre. Den största vet jag är 60-tal, de andra kanske 70-tal, lite osäker.

Få se nu...

stort rengöringsbehov...

Den största behöver nya ögonfransar och har alldeles för moderna kläder, men sina originalskor :D...
 
Den blonda har blivit av med ögonbrynen, har nagellack på munnen och på ögonlocken och för stor (men en äldre) klänning...

Den mörka har också nagellack på munnen och för stor dress (den sötaste tycker jag)...
 
Ett alldeles, alldeles normalt Tradera-köp som jag ger gott omdöme för, för så här brukar de se ut!
 
Japp, då har man fixat något att göra i helgen!



Fortsättning följer väl...Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

  • Gunnel säger:

    Vet inte varför jag gillar dockor så mycket. Ska bli spännande att se resultatet av ditt jobb med dem. För det visar du väl på bloggen?

    2012-03-23 | 14:02:16
    Bloggadress: http://www.sockersalt.blogspot.com
  • Helena Högberg säger:

    Gunnel: Jodå, visst ska jag visa dem!

    2012-03-23 | 15:36:36
    Bloggadress: http://loppisloella.blogg.se/

Kommentera inlägget här: