Loppis Entusiasten

Mera shoppat...



Den här Micki-dockvagnen så jag på En Hjälpande Hand redan förra veckan. Den kostade då en bit över 100:-. Ett barn stod och tjatade på sin mamma att hon ville ha den så jag tittade inte närmare på den. Nu stod den kvar idag också och de hade de sänkt priset till 50:-, så nu slog jag till. Jag vet inte hur gammal den är, har inte sett modellen förut. 80-tal kanske?



I en fyndlåda hittade jag tre små figurer märkta "Import".
Gubben är ett salt eller pepparkar, en vild gissning är att det finns en Gumma som hör till.

Fynden som jag hittade på Storgatans loppis visar jag imorgon (ett superfynd :D)

Kommentarer

  • Anta S säger:

    En sådan där söt ballerina fick jag någon gång i barndomen. Tyvärr har hon dansat färdigt...

    2012-03-03 | 16:20:27
    Bloggadress: http://antasnaque.blogspot.com

Kommentera inlägget här: