Loppis Entusiasten

lite mer shoppat igår...

Lite gröna fynd blev det också



En Gröna Anna-kanna i superfint skick, 30:- var väl billigt!



6 kaffekoppar, 8 assietter och en sockerskål i Vereco, riktigt fint skick. 150:- gav jag och det är väl ungefär vad det kostar på Blocket.

Jag köpte tidigare i år samma te-koppar. Eftersom jag vet att ni är flera som samlar på dessa så tänkte jag lotta ut tekopparna när min blogg fyller ett år, men nu vet jag inte om jag ska te eller kaffekopparna, vad tycker ni?
Skriv en kommentar vad ni helst vill att jag lottar ut(obs! det blir inte själva utlottningen). De koppar som får flest röster lottar jag sedan ut (28 maj), men då måste ni alltså skriva en kommentar igen för jag har en fråga som ska besvaras då :D

Hoppas att ni har en trevlig söndag! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: