Loppis Entusiasten

visst blev det fynd idag.

Mitt trevliga rese-sällskap till Arosmarknaden i Västerås...



...som alla vände ryggen åt kameran (fast det var nog mest för att det blåste så väldigt) :)



Bra att åka Cheva-55 med bra utrymme för MINA loppisfynd (4 proppfulla kassar i baksätet)



Idag visar jag det jag köpte från den 1:a säljaren jag handlade av.
Det var en massa banankartonger med grejer som bara var islängda huller om buller. Tyvärr hade det allra mesta skador av hanteringen, synd för det fanns en hel del fint, UE-tallrikar o.s.v men helt pajade.
 
Det jag handlade av dem var dock oskadat




En ganska stor omärkt vit skål...



En vas, svagt grå, märkt DM...



En gammal fin sockerskål, märkt K P Karlskrona...



En fin, ganska stor handbroderad löpare.

30:- för hela rasket av samma säljare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: