Loppis Entusiasten

loppishoppat idag

Som vanligt var jag bland de första i kön till "en Hjälpande Hand"
Jag hittade...
 

...en öl-öppnare från Lindshammar för 20:-.
Ganska stor och tung med massiv glasmassa i form av en flaska. Kul tycker jag.
-Den här bör man inte tappa på tårna uppmanade sambon min!
 
Tre stycken fina dukar i hardanger-söm. Sammanlagt 65:-
 

En söt tavla i korsstygnsbroderi 20:-
Jag ska rama om den för det såg väl inpressat ut med den lilla ramen.
 

Den här paradhandduken "ULLAS" ska jag inte ha själv, utan jag ska lägga ut den på Tradera för jag vet att det finns de som samlar på dessa. Väldigt fint skick, 30:-
(jodå, jag har försökt mig på att sälja några prylar på Tradera sista veckan,
men än så länge har det gått uruselt :/) 
 
Det var allt från det loppiset.
Men på vägen hem slank jag in på "Loppis på Gaveln"
Där hittade jag...


Finfina gardiner HELT i min smak! Lite tunt vävda sådär fint, ni vet.
Två längder. Det är 2 gröna rankor på varje, fick inte riktigt med det på fotona), 20:- (!)
Kan det vara 60-tal tro?eller kanske 70-tal?
Dom ska jag sätta upp snarast tror jag :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: