Loppis Entusiasten

trolltider

Utropspris 30:- på Tradera på det här större trollet och 2 st. små (som inte ville vara med på bild).
 
Inga bud.
 
Helt förståeligt för det syntes väl på fotot hur sunkigt det var.
Jaha, inga bud, vad händer då med trollen? Tippen antagligen.
 
Och DÅ!
Då väcks "MÅSTE RÄDDA" begäret hos mig! Som alltid när jag ser gamla saker i taskigt skick,
det var förresten så jag började köpa gamla dockor också.
Jag fick paketet idag...
 
Trasiga kläder.
Håret av päls var det bedrövligaste jag sett.
Full med oidentifierat kladd (babydregel, välling, vad vet jag?).
 
Fortsättning följer imorgon....

Kommentarer

  • Gunnel säger:

    När man ser detta ynkliga lilla troll väcks ju ens moderskänslor. Kul att få se vad du kan göra för den.

    2012-09-21 | 08:58:38
    Bloggadress: http://www.sockersalt.blogspot.com

Kommentera inlägget här: