Loppis Entusiasten

gulligt hantverk

I helgen har det varit "lite på gång" .
 
Något som kallas Konst & Kulturrundan, med lite blandat att titta på.
I samband med detta tittade jag in hos Butik Vitt &Brett,
som ligger på Barnängsgatan 26/Trädgårdsgatan här i  Hallstahammar.
En herre vid namn Adam Karch visade och sålde en del av sitt hantverk.
Det fanns smide och saker gjorda av gammalt virke, himla fina saker!
 
Jag föll för ett par gulliga ramar.
 
Väldigt annorlunda, sådant gillas!
 
De gjorde sig rätt bra vid tavlan av gammalt virke,
foton i rätt storlek hittade jag inte, men dessa på mina döttrar på duga tills jag hittar bättre.
 
Ni som bor i Hallstahammar,
ni har väl kikat in till butiken som ägs av Birgitta.
Otroligt kreativ med tusen roliga ideer när det gäller heminredning!
Vill man kika in på hennes blogg så är adressen http://vithortensia.blogspot.se/
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: