Loppis Entusiasten

inte insynsskydd utan utsiktsskydd

Det enda man såg när man tittade ut genom fönstret var Pizzerians tråkiga bakgård.
 
Nu var där ganska välstädat,
men rätt ofta kastar de ut trasiga stolar, kartonger och annan skit.
Under en lång tid stod det en trasig frys och rostade,
ja, ni förstår ungefär.
Jag var så trött på utsikten, så igår kväll hastade jag ihop ett utsiktsskydd :)
 
Jag spände bara upp en tråd mellan hållarna till persiennsnöret :)
Nu vet jag att det finns snyggare insynsskydd att köpa,
men det får bli när jag hittar några (eller får någon bättre ide)
Det här får duga så länge.
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Rose-Marie säger:

    Enkelt och snyggt!

    2013-08-19 | 10:25:38
  • Tant Emma säger:

    Snyggt och en klar förbättring. Tråkiga utsikter gör ingen människa glad.

    2013-08-21 | 08:10:08
    Bloggadress: http://www.tantemmasbravader.wordpress.com

Kommentera inlägget här: