Loppis Entusiasten

Nu är det bara ett år kvar...

...tills man fyller 50
Huvva!
 
Trots att jag igår fyllde så väldigt ojämnt som 49 år,
fick jag fina prylar :)
 
 
Jag köpte faktiskt en sak till mig själv,
det var vas nummer 3 i ordningen, P O ström, Alsterfors.
Det finns en ännu högre, men den är svår att få tag i.
 
 
Sedan är det ju väldigt bra när man kan buda hem något man vill ha på Tradera,
sedan får man det i present! Så nu har Vicke Lindstrands elefant fått en mindre kompis :)
 
 
En intressant bok, den ska lusläsas :)
 
 
En rackarns fin stjärna som man kan ha både på golvet i fönstret,
jag gillade skuggspelet som blev på väggen :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Ida Nielsen säger:

    Grattis! Den boken är riktigt trevlig.

    Svar: Tack! Ja, ännu har jag bara hunnit kika på fotona lite, men den ska jag försöka läsa riktigt ordentligt :)
    Loppis Entusiasten

    2013-12-16 | 13:48:21
    Bloggadress: http://hebreiska.blogg.se/
  • ♥ LILLADOCKAN ♥ säger:

    Mycket fina saker! :)

    2013-12-16 | 13:57:33
    Bloggadress: http://denlilladockan.blogg.se/
  • sophie säger:

    Grattis i efterskott själv blir jag 50 i februari hur det gått till förstår jag inte, nyss var jag ju knappt 20!!!

    Svar: Tack Sophie! Då är vi ungefär lika gamla (eller unga kanske :))!
    Loppis Entusiasten

    2013-12-16 | 14:19:55
  • Gunnel säger:

    Vilka fina vaser och vilken fin julstjärna.

    Grattis på födelsedagen. Du är fortfarande ung. Min äldste son fyller också 50 nästa år och han är mitt barn.

    Svar: Tack Gunnel! Ja, det går så fort allting, jag tycker min äldsta dotter nyss var 5 år, men hon blir 24 nästa gång :)
    Loppis Entusiasten

    2013-12-16 | 16:32:00
    Bloggadress: http://sockersalt.blogspot.com
  • Anta säger:

    Ett riktigt hjärtligt GRATTIS! Med så fina presenter vid 49, vad månne det bli nästa år? ;-)

    Svar: Tack Anta! Nästa år smiter jag nog ut bakvägen ;)
    Loppis Entusiasten

    2013-12-16 | 23:20:13
    Bloggadress: http://antasnaque.blogspot.com
  • Britt-Marie Lindersson säger:

    Grattis!

    Jag kollar din sida varje vecka, jag verkligen älskar dina inlägg, det är den bästa och roligaste bloggen jag vet.

    Svar: Tack så mycket!Både för gratulationer och de värmande orden om bloggen, så snällt sagt, det gör mig så glad!
    Loppis Entusiasten

    2013-12-17 | 17:41:14

Kommentera inlägget här: