Loppis Entusiasten

Antikmässa i Älvsjö

Det blev inga loppisar den här helgen,
istället har jag varit på Antikmässan för första gången :)
 
Vi hade också en träff med likasinnade retro-bloggare.
Jätteroligt att träffa personerna bakom bloggar som man följer!
 
De flesta foton som jag tog på mässan blev dåliga,
men en monter som jag dröjde kvar vid länge var,
en grupp konsthantverkare, BLÅS & KNÅDA som finns på,
Hornsgatan 26 i Stockholm
 
Det här är handblåsta glastavlor med motiv och spegeleffekt gjorda av Ulla Forsell,
supersnygga! Jag skulle inte ha något emot att äga några sådana!
 
Jag handlade ett par saker också, men det får jag visa imorgon,
har inte kommit mig för att fota dem än.
 
Ha en fortsatt trevlig helg!
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • lybtar säger:

    Skall bli spännande att se vad det blev för köp.

    2013-02-17 | 13:58:08

Kommentera inlägget här: