Loppis Entusiasten

För över ett år sedan...

...köpte jag ju den här sypuffen...
 
...och det här gamla tyget...
 
...fast det var "nytt" på rulle.
Sedan har det bara legat.
 
Det är bra att ha lite sådana här projekt liggande,
för rätt var det är får jag en ofantlig lust att fixa med något sådant!
Då är det ett lagom litet projekt,
så jag slipper slita bort tyget från någon fåtölj :)
 
Nu är jag på gång i alla fall...:)
Fortsättning följer... (förhoppningsvis:))
 
Ha en riktigt trevlig fredag!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anta säger:

    Vad snygg den kommer att bli!
    Trevlig helg!

    Svar: Jag hoppas det, men man vet aldrig, det kanske jäklas...:)
    Loppis Entusiasten

    2013-07-19 | 22:18:29
    Bloggadress: http://antasnaque.blogspot.com
  • ♥ LILLADOCKAN ♥ säger:

    Åh, den kommer att bli jättefin!

    Svar: Jag håller tummarna...:) Har "öppnat" locket ikväll, träull och gråvadd...den är nog lite äldre än jag trott :)
    Loppis Entusiasten

    2013-07-19 | 23:25:37
    Bloggadress: http://denlilladockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: