Loppis Entusiasten

klistra lite här och klistra lite där...

Idag tog jag en liten sväng in på LIDL för att kolla om de har fått in något kul.
Klisterdekorationer, det var kul!
Det inhandlades några, sedan blev det hem och klistra :)
 
Inte utan att man kände sig barnslig när man gick runt och "dekorerade" hemmet med dessa :)
 
I yngsta tjejens rum blev det blommor som gick lite i grönt på garderoben.
 
Rummet som var äldsta dotterns innan hon flyttade hemifrån,
(nu förpackningsinsamlings/projekt-göra-sedan/"ställer in här så länge"-rum),
fick också en dekorerad garderob.
 
De här gick i lite rött.
Det är här inne jag har mina röd/orange glasgrejer i fönstret, så de passade fin-fint!
 
Sedan fick tvättmaskinen lite fjärilar i turkost och silverglitter.

Alla klistermärkena var lätta att ta bort och flytta på,
så de var helt ok för en billig peng tycker jag :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Jeanette säger:

    Ovanligt snygga och lite "retro"?

    Svar: De passade i alla fall ihop med lite retro :)
    Loppis Entusiasten

    2013-07-25 | 23:14:07
    Bloggadress: http://jeanettegustafsson.wordpress.com
  • Gunnel säger:

    Det är rätta sättet att vara barnslig på. Nu känner jag för att dekorera min tvättmaskin. Dekorerna på garderoberna var jättefina.

    2013-07-26 | 08:49:03

Kommentera inlägget här: