Loppis Entusiasten

make up

Ja, det var ju de där ögonen...
...de såg ju egentligen inte riktigt kloka ut!
Det ser nästan ut som de trampat in en spik i foten eller nåt.
 
Det fick bli lite make up...
 
Jag tog bara akrylfärg och lite lack.
 
Det här är ju inget som håller om man får för sig att lägga dem i blöt i diskhon,
men jag ska ha dem själv så det spelar ingen roll.
Ska man få det tvättäkta ska det väl till glas/keramikfärg som man härdar i ugnen,
men det orkade jag inte,
de ser ju lite gladare ut i alla fall :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Rose-Marie säger:

    Ja nu fick de en helt annan blick! Söta!

    2013-06-08 | 16:46:53
  • Ida Nielsen säger:

    haha! Det blev ju mycket bättre!

    Svar: Tack Ida :)
    Loppis Entusiasten

    2013-06-08 | 21:34:01
    Bloggadress: http://hebreiska.blogg.se/
  • Anta S säger:

    Så mycket bättre! :-)

    2013-06-08 | 23:58:12
    Bloggadress: http://antasnaque.blogspot.com
  • Birgitta säger:

    Snacka om att detaljer gör mycket för hela utseendet! Du är så himla duktig med sånt!
    Och TACK för "byteshandeln" idag!! Tallrikarna blev sååå fina till de rustika mattallrikarna jag har (vill gärna ha fler om du hittar några :)) och ns knivar i gammal dansk ska jag absolut försöka få tag på så jag kan duka riktigt fint. Flaskan står i den gamla trälådan vid spisen och ljusstaken ska jag fundera lite på, den har ingen given plats än.
    Ha det så bra!

    Svar: Det är jag som ska tacka! En massa roliga saker som jag fick! Flera har jag redan burit hem till mig :) Jag håller utkik efter fler tallrikar!
    Loppis Entusiasten

    2013-06-09 | 22:41:43
    Bloggadress: http://vithortensia.blogspot.se

Kommentera inlägget här: