Loppis Entusiasten

på ikea

Som en sann loppisentusiast,
är det inte vanligt att jag shoppar en massa prylar på IKEA.
 
Men om jag hittar något jag verkligen gillar,
så visst kan jag handla lite :)
 
Jag gillade verkligen de handblåsta glasen med bollar i olika färger,
men inte var det något impulsköp inte...
 
1:a gången köpte jag ett turkost glas,
2:a gången köpte jag 2 turkrosa och 3 plommonlila,
 
3:e gången hade de fortfarande inte fått in de gröna...
men idag,
4:e besöket, så fanns de, så 3 gröna inhandlades :)
 
Såå snygga tycker jag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Birgitta säger:

    Det finns många fina saker i det stora varuhuset!
    Måste också säga att den gamla "svampplåtburken" i ditt förra inlägg är sååå fin :)
    Har du loppiset öppet på söndag?
    Om jag hinner så tittar jag in och lämnar lite saker till dig.

    Svar: jodå, jag finns på loppiset mellan 13.00-16.00 på söndag, det vore jättekul om du tittade in!
    Loppis Entusiasten

    2013-06-05 | 23:21:36
    Bloggadress: http://vithortensia.blogspot.se
  • Anta S säger:

    Läckra glas! När tillfälle ges så vandrar jag mycket gärna omkring på IKEA (vårt närmaste ligger i Haparanda, ca 14 mil bort). Man hittar (nästan) alltid något snyggt som man vill ha/ behöver (eller inte!).
    Trevlig helg till dig och de dina!

    Svar: Man är lite bortskämd med att ha IKEA på ett avstånd på 15 minuters bilresa, då blir det ofta att man kikar in en sväng utan att handla något alls. Det är nog lite skillnad när man får åka mycket längre, då vill man nog kika NOGA på allt :) Trevlig helg Anta!
    Loppis Entusiasten

    2013-06-06 | 00:31:59
    Bloggadress: http://antasnaque.blogspot.com

Kommentera inlägget här: