Loppis Entusiasten

Ännu en...

Barbie-permanent.
 
 
På den här dockan gjorde jag en tofs uppe på huvudet först.
Jag visste inte riktigt om den lilla gummisnodden skulle klara det heta vattnet,
så jag virade vanligt bomullssnöre runt också.
 
 
 
De tunna slingorna fram blev jättefina tycker jag,
men luggen blev helt misslyckad och jag vet varför.
 
För att platta till luggen satte jag 2 metallclips.
Visst, det blev väl alldeles FÖR varmt eftersom metall leder värme,
så det lilla spännet gjorde ordentliga knasiga märken.
Nåja, man lär sig av misstagen.
Kanske det går att göra om det, men det orkar jag inte :)
Eller kanske sedan, någon gång :)
 
 
Ha en trevlig fredag!
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Birgitta säger:

    Vilken skillnad, så snyggt! och det där med luggen hade jag inte sett om du inte påpekat det :)

    Svar: man tänker inte så mycket på luggen, men när man vet om det så...:)
    Loppis Entusiasten

    2014-12-13 | 11:09:49
    Bloggadress: http://vithortensia.blogspot.se

Kommentera inlägget här: