Loppis Entusiasten

Lite nya kuddar

Jag är inne i en sådan där "kudd-period" nu igen.
Nu har det blivit 3 stycken nya i röda nyanser.
De har mycket starkare röda färger än fotot visar.
 
 
Jag har försökt få gästsängen att se lite mer ut som en soffa.
En spånskiva med tyg på tänkte jag skulle förvilla sängutseendet lite.
 
Jag har hittat lite tyger på loppis och fb som piggar upp lite.
Färdigsytt kuddfodral med Wolksvagen på hittade jag i en tygaffär, helt oemotståndligt tycker jag.
 
Jag har ju faktisk ett par bitar tyg till som jag tänkte sy 2 kuddar av men,
kan man ha för mycket kuddar? Nä, inte då! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anta säger:

    Du har verkligen förvandlat sängen till en inbjudande soffa. Och vilka läckra kuddar! "Folka"-kudden är kul och ovanlig!

    Svar: Folkan var lite kul, vår första bil, fast vi hade en blå :)
    Loppis Entusiasten

    2014-01-16 | 20:06:02
    Bloggadress: http://antasnaque.blogspot.com
  • Anta säger:

    Min första bil var också en blå Folka. Den "hette" Berta eftersom den inköptes den 8 februari. Jag har alltid döpt mina bilar efter inköpsdagens namn. :)

    2014-01-17 | 13:51:08
    Bloggadress: http://antasnaque.blogspot.com

Kommentera inlägget här: