Loppis Entusiasten

gröna vaser

4 vaser i en härlig grön färg som gömmer sig i mitt skafferi.
 
 
Den vänstra har en etikett som det står CJ på,
det ska vara en exportetikett från Lindshammar till Jones & Company i england,
om jag har fått rätt uppgifter, så jag gissar att den bredvid är från samma ställe.
(Även Åseda hade tydligen export till den firman också,
men de här är troligen Lindshammar)
 
Den höga raka är Bo Borgström
 
Den minsta till höger har rester av en sliten etikett som jag tror är Lindshammar
 
 
 
 
De här vaserna är så fina och passar så bra ihop,
så jag skulle gärna vilja ha dem framme, men det är ju det där med utrymmet...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Longevity - en blogg om hälsa säger:

    Ja, man kan inte ha all framme. Jag har en vägg som jag brukar byta ut grejer på lite då och då. Det funkar det med :-)

    Svar: Jag gör också så med saker ibland. Likaså så bär jag ner saker till mitt loppis, sedan ångrar jag mig och hämtar hem dem igen :)
    Loppis Entusiasten

    2014-07-29 | 13:17:16
    Bloggadress: http://madelein.se/
  • Anta Snaque säger:

    Känner igen problematiken. Mer än väl. ;)

    2014-07-30 | 15:06:58
    Bloggadress: http://antasnaque.blogspot.com

Kommentera inlägget här: