Loppis Entusiasten

veckans lördagsshopping

 
Det var inte alls längesedan jag köpte en alldeles ny "Quick Chef" från Tupperware för 500:-
Jag kunde ju ha avvaktat lite och köpt på loppis för 40:- istället :)
Den här ska mamma få istället för de är jättebra! (hack-maskin)
 
 
 
En ganska skitig flamskvävnad för 10:-, men det går ju att åtgärda :)
 
 
Jag vet ju att "strumpbyx-blommor" inte är det allra senaste inom heminredning...
men det ligger mycket arbete bakom en sådan här, den var ovanligt fin faktiskt.
Jag ska nog kunna hitta något ställe där den passar. 10:-
(nog för att man har provat mycket pyssel, men jag har aldrig gjort sådana här blommor)
 
 
En stor tung, rökgrå vas signerad med något som jag inte kan tyda,
jag får väl återkomma ifall jag hittar vem som har gjort den. 50:-
 
Jag köpte också en kaffebryggare för 40:-, men jag tyckte inte att det var något att fota.
 
Hoppas att ni har haft en fin lördag, här har det varit strålande väder :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Longevity - en blogg om hälsa säger:

    Fina fynd!

    2014-05-24 | 21:33:47
    Bloggadress: http://madelein.se/
  • Rose-Marie Edeving säger:

    Gillar flamskvävnaden jättemycket!
    Fina färger!

    Svar: Ja, den var ovanligt stilren och behagliga färger, lite annorlunda motiv, det tycker jag också :)
    Loppis Entusiasten

    2014-05-25 | 11:49:17
  • Vallmo säger:

    Hej Helena! Vill bara omigen säga att du har en av de roligaste bloggar som finns. Det är alltid så kul att titta in! Ha en bra dag! Kram!

    Svar: Vad snällt sagt, tack! Ha en bra dag du med :)
    Loppis Entusiasten

    2014-05-27 | 08:58:28

Kommentera inlägget här: