Loppis Entusiasten

lite loppat idag

Det blev inte så mycket shoppat idag.
 
 
3 stycken dukar som är stickade i jättetunt garn.
Virka dukar kan jag, men inte sticka dukar, därför är det lite kul med sådana.
10:- styck
 
 
En påse med 10 nystan virkgarn kostade 30:-,
det är billigt det, 3:- per nystan :)
(de hade säkert 4 likadana påsar, men det fick räcka med 10 nystan tyckte jag)
 
 
Sedan blev det ett guldigt rådjur i porslin för 10:-,
mest för att jag inte hittade något annat kul :)
 
Annars har jag blivit ganska duktig på att inte köpa hem sådant som
"är värt mycket mer".
Bara för att något är billigt behöver inte just jag köpa det,
det kan någon annan få fynda.
Jag försöker att bara köpa det jag verkligen vill ha,
för det är ändå proppfullt med prylar på mitt loppis också.
Jag är ändå inte särskilt intresserad av att göra någon förtjänst på sakerna på loppiset,
oftast blir det ungefär samma pris som jag köpt det för,
men det är bara roligt om någon kan ta över sakerna efter mig :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: