Loppis Entusiasten

väska storlek xxl

Yngsta dottern har haft en stor sportbag när hon är iväg på sin "kortis"-vistelse en gång i månaden.
Den är egentligen för liten för man måste lägga grejer i andra väskor eller kassar också,
så nu när den håller på att ge upp efter många år tänkte jag att jag syr en större istället,
 
Och stor blev den :)
 
 
 
 
Det får nog plats en tjock-TV i den, hehe,
den blev lite större än vad jag trodde.
 
När jag klippte ut tyget var jag noga med att få blommorna "hängande" på sidorna.
Bara det att det är ju Lupiner! De ska inte hänga! Klantigt!
 
 
 
 

Kommentarer

  • Longevity - en blogg om hälsa säger:

    Fin blev den!

    Svar: Tack :)
    Loppis Entusiasten

    2014-09-18 | 21:23:16
    Bloggadress: http://madelein.se/
  • Anta Snaque säger:

    Snyggare väska får man leta efter!!!

    Svar: Tack Anta :)
    Loppis Entusiasten

    2014-09-19 | 11:49:17
    Bloggadress: http://antasnaque.blogspot.com
  • Birgitta säger:

    Ser ju mer ut som vackert hängande blåregnsblommor så det ser jag inte som någon miss :)
    Härligt stor väska att packa i!

    Svar: Ja, jag får låtsas att det är Blåregn, det är bara bladen som inte stämmer då :)
    Loppis Entusiasten

    2014-09-19 | 12:54:02
    Bloggadress: http://vithortensia.blogspot.se
  • sophie säger:

    Imponerande inte bara storleken men att kunna sy en väska "bara så där"! Jag kan sy men det blir bara rakt som lägga upp jeans då man är kort i rocken men även sytt gardiner någon gång det är dock allt. Trevlig helg!

    Svar: Det är egentligen inte alls svårt, man får bara tänka igenom i vilken ordning man ska sy bitarna :) Trevlig helg önskar jag er med!
    Loppis Entusiasten

    2014-09-19 | 13:51:11
  • Rose-Marie säger:

    Ja den var fin...och stor!
    Där har hon plats för mycket.
    Ja det är just där med ordningen, när man syr. Har svårt för att tänka ut i vilken ordning, blir ofta lite galet.

    2014-09-20 | 18:49:21

Kommentera inlägget här: