Loppis Entusiasten

sindy...

...som Sophie skickade till mig var så söt!
 
Ögonfransarna var i riktigt fint skick, de är annars ofta tilltufsade,
eller har krupit in i gummit så att de inte syns längre, men de här var fina :)
Kläderna som hon hade på sig fick hon behålla.
Jag hade inte sett dem tidigare, men jag är ganska säker på att de hör till henne.
Men jag tyckte att någonting måste hon ju få när hon kommer till mig i Sverige,
så det blev ett par knästrumpor och så fick hon en spegel med belysning.
Hon verkade nöjd med den, men hon är så försiktig, säger inte mycket :D
(jag vet inte om spegeln hör till Sindydockorna, men det är min gissning)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • sophie säger:

    Vad fint! Syns hon kommit hem!!!

    Svar: Tack :) Ha en trevlig Valborgsmässoafton Sophie!
    Loppis Entusiasten

    2015-04-29 | 10:52:33

Kommentera inlägget här: