Loppis Entusiasten

barbie "between takes"

Det är längesedan jag köpte dockan på loppis och längesedan jag sydde kläderna,
men jag tänkte att hon kunde få vara med ändå, för det är en söt samlardocka :)
 
 
 
 
 
Passformen tycker jag idag inte är helt perfekt,
men jag lade ner ganska mycket arbete på den minns jag :)
 
Om man vill se hur hon egentligen ska se ut så kan man googla på
Barbie collector Between Takes
Jag hade en bild i en av mina böcker i alla fall
 
 
 
Ha nu en riktigt trevlig midsommar,
hoppas att det inte regnar allt för mycket i alla fall :)
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anta Snaque säger:

    Vilken kreation! Tjusig!
    Ja, låt oss hoppas att vädret börjar likna sommar!
    Önskar dig och familjen en riktigt fin och skön midsommarhelg!

    Svar: Tack detsamma Anta!
    Loppis Entusiasten

    2015-06-18 | 17:09:44
    Bloggadress: http://antasnaque.blogspot.com

Kommentera inlägget här: