Loppis Entusiasten

tvivelaktigt köp

Det är inte alltid man är supernöjd med sina inköp.
Det här trollet köpte jag i en fb-grupp,
när det kom var det tok-mycket märken på baksidan!

Jag vet inte om det var en tidning, ett tyg eller något annat som färgat av sig.
Det var nästan som ett slags mönster.
 
 
 
Givetvis gick det inte bort, trots ihärdigt skrubbande.
Kanske bör man nämna att något ser ut på det här viset i annonsen?
Snäll som jag är så gnällde jag bara lite inför säljaren, 
men lät det vara, tänkte att jag skulle väl kanske få bort det ändå, det var ganska billigt.
 
 
Det tog nog 2 månader med Basiron acnekräm innan det i stort sett var borta.
Man kan ana en viss gråhet på vissa ställen, men nu fick det duga :)

Så fick ha lite kläder.
 
 
 
Någon hade gjort ett hål i ena örat så han fick ett örhänge också :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Britt-Marie säger:

    Det kan ju vara tatueringar och dom är ju svåra att få bort :)

    Svar: Ja, haha, det hade man ju kunna haft det som :D
    Loppis Entusiasten

    2015-06-21 | 09:07:30
  • Eva Edström säger:

    Hejsan!
    Jag har som du försmak för dessa troll, jag har flera stycken som är naken och skulle så gärna vilja ha mönster så jag kan klä dessa, har du mönstret på byxdressen som du sytt till ett av dina. Mönstret som "lortmaja" har på sig.
    Med vänlig hälsning
    // Eva

    Svar: Hej! Nu har jag rotat igenom mina mönster, men jag hade tyvärr inget kvar på byxorna. Oftast gör jag nya mönster varje gång till trollen för de är inte alltid likadana i kroppen. Jag har sytt i ett stumt tyg, men om man istället syr i ett elastiskt tyg så kan man nog ganska enkelt mäta och sy ett par byxor i rak modell utan mönster. Midjan ska vara riktigt hög så den stora magen får plats :D
    Loppis Entusiasten

    2018-10-24 | 08:00:01

Kommentera inlägget här: