Loppis Entusiasten

det har rensats hela veckan...

...ändå ska man iväg till loppis och släpa hem mer :)
 
 
2 plåtburkar för 10:- styck
 
 
Bergdalatrollet hade så vacker grön färg, så det var jag tvungen att köpa, 20:-
 
 
Likaså den här "Bullet" vasen hade så fin färg! 20:-
 
 
Nu har jag ju inte hittat några dockor på loppis på länge, och den här lilla älvan var ju söt.
Jag trodde nog att den var från Mattel som gör Barbie, men det var Playmates Toys, fin kvalitet i alla fall.
En kjol behöver hon, men det är ju lätt att fixa. 25:-
 
 
Jag har inte alls tänkt börja samla på Bittossi, Rimini Blue, men, tja,
ett par saker lite snyggt i ett hörn i sovrummet vore inte så dumt,
där har jag ju lite turkost...:)
Kruka 20:-
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Longevity - en blogg om hälsa säger:

    Man hittar nästan alltid något. Själv fyndade jag en fin keramiktavla som hette familjen på tradera. Från Gabriel Sweden för 29 kr

    Svar: Det låter intressant, tycker nästan att jag känner igen namnet! Kanske du visar/har visat den på din blogg, jag ligger efter en vecka med bloggläsningen, det brukar bli sisådär söndag natt jag går igenom dem :)
    Loppis Entusiasten

    2015-03-07 | 22:29:13
    Bloggadress: http://madelein.se/
  • Anta Snaque säger:

    De fina plåtburkarna finns även i det här hemmet - och de används! Friggs-burken passar perfekt till Wasa Kanel och Digestive-burken till allehanda kex. :)
    Snygg "Bullet"-vas!
    Trevlig fortsättning på helgen!

    Svar: De används här med :) Jag har en Digestiveburk, dock lite annorlunda med blank röd lack, den står nere på mitt loppis till fikat, så nu kan jag ha både en där och en hemma, så kan man äta Digestive hela tiden :) Faktiskt bra med burkar för det är värdelösa förpackningar annars. Ha en trevlig fortsättning på helgen du med Anta!
    Loppis Entusiasten

    2015-03-07 | 23:30:40
    Bloggadress: http://antasnaque.blogspot.com

Kommentera inlägget här: