Loppis Entusiasten

fått

Jag hjälpte en kompis med lite.
När jag inte ville ha betalt så ville hon ge mig lite grejer istället.
 
 
Jag gillar verkligen den här modellen av Sklo Union vaser!
Det finns olika storlekar och massor med färger,
jag skulle inte säga nej till fler :)
 
 
2 mässingsslkusstakar av Pierre Forsell för Skultuna.
Jag har bara snabbputsat dem, de behöver någon vända till,
för det fanns lite fläckar.
Nu har jag lite olika modeller av Pierre Forsell,
gillar hans lite strama linjer.
 
Visst är det kul att få grejer! :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Birgitta säger:

    Visst är det roligt att få såna där oväntade saker och så snällt att vilja ge något tillbaka till dig för den hjälp du gav!
    Ha en fin dag :)

    Svar: Ja, det är jätteroligt :) Ha en bra dag du med!
    Loppis Entusiasten

    2015-03-17 | 13:04:14
    Bloggadress: http://vithortensia.blogspot.se

Kommentera inlägget här: