Loppis Entusiasten

dagens loppisshopping

 
Jag gav nyligen bort en väggklocka till mamma och pappa,
så det var perfekt att hitta en ny nu.  50:- för borstat mässing och metall :)
 
 
Jag hade sedan tidigare liknande salt och pepparströare,
trodde nästan att de hörde ihop, men det var lite annorlunda ros på dem.
Visst måste väl detta vara för vinäger? 10:-
 
 
...och så en Barbie med hemsydd klänning för 50:-
Det här ska vara från de första "Fashionistas" som kom,
helt ledade, händer, armar, knän och även överkroppen, men alltså en helt modern docka.
 
 
 
 

Kommentarer

  • Katti säger:

    Inte riktigt första omgången då de hade en annan led i knäna. Vet inte hur länge och till vilka dockor de hade den där rörliga överkroppen men den fanns under några år :)

    Svar: Aha, ok, jag är inte så bra på Fashionistas, det är bara allra sista tiden jag har hittat några så jag har inte ens börjat jämföra kroppsformen, de bara åker in i Barbieskåpen :)
    Loppis Entusiasten

    2015-05-20 | 22:44:18
    Bloggadress: http://kattisdockor.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här: