Loppis Entusiasten

grabbarna

Rödhåriga Allan som jag fick av sophie hade ju en del kläder med i bagaget när han kom till mig.
Det var väldigt bra, för det hade jag dåligt av, äldre Ken-kläder.
Så nu har kompisen Ken fått lite kläder också :)
 
 
Allan hade lite sjusa slingor i håret, de får han behålla.
Har har åldern inne för lite slingor, och de bevisar bar att han har fått vara med i leken ibland :)
 
Jag hittade kläderna i mina böcker
 
 
Den snygga ulltröjan och shortsen ingick i setet:
"Hiking Holiday" # 1412 (1965)
(han fick andra strumpor och skor av mig)
 
 
Den röda kavajen och de blå byxorna ingick i setet:
"Rovin`Reporter" #1417 (1965)
(andra skor, strumpor och polojumper av mig)
 
 
 
Stiliga karlar tycker jag :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Birgitta säger:

    Så roligt att hitta seten med kläder i kataloger sådär!
    Just det där att veta att de är original även om det du själv syr är både jättefint och unikt :)
    Hoppas du är piggare nu!

    Svar: Visst är det roligt när man hittar seten, så vet man vilket år de är ifrån och vad som hör ihop :) Tack, nu är jag på fötterna :)
    Loppis Entusiasten

    2015-05-07 | 16:56:10
    Bloggadress: http://vithortensia.blogspot.se

Kommentera inlägget här: