Loppis Entusiasten

lite smått...

...loppat idag.
 
 
 
Jag har en sådan här Asiatisk fiskegubbe i en annan modell sedan tidigare,
så det var bara att släpa hem en till, 20:-
 
 
Likaså den här pepperströaren från Ryska Lomonosov,
jag har några till, både tuppar och hönor, men för 5:- kan man inte låta den stå kvar :)
 
 
Gröna Anna till svärmor. Halva priset, så 20:- per tallrik i superfint skick var billigt :)
 
 
En smyckeshållare gjord i vitlackat trä.
Undar när den kan vara ifrån? Sambon trodde 80-tal, men var de inte i porslin då?
Jag tyckte stilen såg äldre ut, men borde den vita färgen ha gulnat om den var gammal?
10:-
Tillägg: Handen var inte gjord i trä som det kändes, utan det var faktiskt plast :)
 
Ha en trevlig fars dag imorgon!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Longevity - en blogg om hälsa säger:

    Kul med fynd. Själv har jag hunnit tillbringa en hel del tid på tradera i veckan för jag har varit hemma med sjukt barn.

    Svar: Ja, man blir lite låst hemma då. Jag försöker att inte gå in på Tradera så ofta, det dyker upp alldeles för många intressanta auktioner :) Fullt hemma har man, behöver inte mycket mer, men ibland går man in för att ta en snabb-titt bara...och helt plötsligt har man lagt lite bud här och där :D
    Loppis Entusiasten

    2015-11-08 | 07:55:29
    Bloggadress: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här: