Loppis Entusiasten

loppat idag

 
Jag har redan en sådan här gips-byst, men jag var helt säker på att det här var en mindre storlek,
men det var det inte, den var precis likadan som den jag hade :)
Äh, jag hade köpt den oavsett det, för 50:- var billigt. Inte gör det väl nåt om man har 2 stycken,
de får ha olika örhängen :)
Den här modellen brukar tillskrivas Gino Manca, kanske är det så,
men jag har aldrig sett någon som varit signerad, så det vete sjutton, men de är i lite i "hans stil".
 
 
Plåtburk 10:-
 
 
Något skamfilade gamla glasdroppar, 1:- styck
 
 
Granen kostade 5:-, det andra 1 :-
Det här får bli till Barbiedockorna, går nog att hitta på något kul med det :)
 
Ha en trevlig helg!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Birgitta säger:

    Oj, här hade det hänt mycket sedan jag kikade in sist med såååå fin dubbelsäng till Barbie, kepsmönster som känns väldigt mycket 70 tal och loppisfynd :)
    Ha en fin söndag!

    Svar: Ha en fin söndag du med! Det verkar bli bra väder i alla fall :)
    Loppis Entusiasten

    2015-11-22 | 10:23:54
    Bloggadress: http://vithortensia.blogspot.se
  • Longevity - en blogg om hälsa säger:

    Kul med fynd, var längesedan jag loppade nu :-)

    2015-11-24 | 10:19:36
    Bloggadress: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här: