Loppis Entusiasten

omklädd soffgrupp

En bekant hade hittat en liten soffa som det saknades dynor på.
Hon var så snäll och gav den till mig :)
 
 
Det var väldigt bra stomme, gedigen gummi, så den hade lite tyngd,
inte sådär plastig som möblerna brukar vara.
Det är inte till Barbie, utan någon annan 90-tals docka.
 
 
 
Det fick bli ljusbrun mocca-imitation.
Jag gillar när möblerna inte är så färgglada,
det är så mycket färg på dockorna, så det räcker med det :)
(Barbie håller på med ansiktsbehandling, ifall någon undrar över de vita fäckarna i ansiktet :) )
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Rose-Marie säger:

    Fina de blev!
    Tänk att du lyckas förvandla det mesta till något fint och användbart.

    Svar: Ja, det gick ju jättebra att göra om dem, det är tacksamt när det är bra kvalitet och inte är sådant skräp, tack så mycket! :)
    Loppis Entusiasten

    2015-11-25 | 17:34:54
  • Longevity - en blogg om hälsa säger:

    Du är grympå att göra fint!
    Förresten gå gärna med i min grupp på fejjan om du tycker det verkar intressant. Skulle vara kul att ha med dig för du kan så mycket
    https://www.facebook.com/groups/1495503384085185/

    Svar: Tack! :) Den gruppen visste jag inte om, nu har jag ansökt om insläpp :)
    Loppis Entusiasten

    2015-11-27 | 17:26:54
    Bloggadress: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här: