Loppis Entusiasten

lördagsloppat

 
Efter att jag fått bort ingrodd lort och fett så var det riktigt fint skick på den gamla IRA-burken :) 20:-
 
 
Jag vet inte alls vad det är för glas, men riktigt fin kvalitè för 5:- styck
 
 
Himla naturtrogna lökar i signerad keramik av Leena Axelsson från Kolsva, jättefina tyckte jag!
Men jag ska flytta lapparna på något vis, de störde lite.
 
 
 
 
 
En bra kylskåpsburk från Gustafsberg, 20:-
 
 
Så blev det lite koppar och mässing för 10:- styck
 
Ha en trevlig lördag!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Birgitta säger:

    Vilka fina fynd! Lökarna skulle jag garanterat också ha köpt, så läckra! För många år sedan fick jag en liten skål i form av en vitlök tillverkad av samma keramiker, hon är verkligen duktig......och burken med rönnbär är så fin, den kan användas till mycket. Åh, nu blir jag sugen på att gå på loppis :)
    Ha en fin söndag!

    Svar: ja, jag googlade lite på henne sedan, hon hade gjort mycket fint! Ha en fin söndag du med! :)
    Loppis Entusiasten

    2015-10-04 | 09:24:06
    Bloggadress: http://vithortensia.blogspot.se
  • Anta Snaque säger:

    Håller med Birgitta - de fantastiska lökarna hade fått följa med hem! Och burken ... jättesnygg och helt rätt för årstiden. Fina fynd, som vanligt.
    Fortsatt skön söndag!

    2015-10-04 | 12:56:56
    Bloggadress: http://antasnaque.blogspot.com

Kommentera inlägget här: