Loppis Entusiasten

dagens loppisfynd

Idag har jag varit på en typ av marknad, Kolbäcks "Kolifej" i grannbyn,
en snabb sväng till loppiset hemma först förstås.
Jag tyckte inte att handlade mycket, men när jag plockade ur påsarna,
så blev det en del i alla fall :)
 
 
Lite ovanlig tyckte jag den här porslinsdockan med balettfötter var, 60:-
 
 
Jag hade faktiskt ingen pastaburk! 10:-
 
 
En alldeles vanlig väckarklocka med fungerande batteri, 10:-
 
 
En mycket välgjord, tung och gedigen corvette med en massa detaljer.
Den köpte jag till sambon att ha i garaget.
Det kan väl passa när han nu har en corvette (fast annan modell)
Han har redan bärt iväg med den så jag glömde kolla vad det var för märke. 20:-
 
 
En Skipper, sent 80-tal, 15:-
En My Sceene Barbie 30:-
 
 
Ett frisyrhuvud från Zapf Creation 20:-
En lite speciell, eftersom man genom en spak i nacken kan byta mellan blå, gröna och bruna ögon.
 
 
Ett förkläde i väldigt skönt material, någon slags smidig galon? 15:-
 
 
Lite blandade sybehör för småpengar som jag inte ens minns.
 
 
Och lite till smått blandat :)
Ha en fortsatt trevlig helg!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anta Snaque säger:

    Porslinsdockan är fin, vilket sött ansikte hon har.
    Corvetten hade fått en P-plats även hos mig. :-)
    Ha en solig söndag!

    Svar: ha en fin söndag du med :)
    Loppis Entusiasten

    2015-09-06 | 00:24:46
    Bloggadress: http://antasnaque.blogspot.com

Kommentera inlägget här: