Loppis Entusiasten

gott nytt år!

Det finns en till Barbiesamlare hemma i Hallstahammar. Hon samlar mest på de gamla dockorna, så jag fick 3 stycken lite nyare Barbie av henne :)
En av dem var en "Totally Hair Whitney" som egentligen ska ha håret ända ner till fötterna,
men den här dockan hade någon friserat.
Jag trodde att jag skulle behöva sätta dit nytt hår, men det gick att rädda det.
Lite asymmetriskt snedlugg fick det bli för det var lite för kort på ena sidan.
 
 
 
 
 
 
 
GOTT NYTT ÅR!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anta Snaque säger:

    Wow! Vilken stass! Vilken frisyr! Säger jag beundrande. Som vanligt. :)
    Önskar dig och din familj ett riktigt bra nytt år!

    Svar: Tack detsamma Anta!
    Loppis Entusiasten

    2016-12-31 | 17:04:35
    Bloggadress: http://antasnaque.blogspot.com
  • Britt-Marie säger:

    Gott Nytt År!
    Så fin hon blev med balklänning och ny frisyr. :)

    Svar: Tack! :)
    Loppis Entusiasten

    2017-01-01 | 09:41:56
  • Birgitta säger:

    Vilken nyårspingla! Så fin i både nyfriserat hår och klänning a la Helena (tror jag).
    Allt gott till er så här på årets första dag!

    Svar: Tack Birgitta!
    Loppis Entusiasten

    2017-01-01 | 14:53:28
  • Maret Dahlberg säger:

    Du gör som alltid helt fantastiska saker. Beundrar din finess.

    Svar: Tack Maret :)
    Loppis Entusiasten

    2017-01-03 | 09:40:17

Kommentera inlägget här: