Loppis Entusiasten

antik & samlarmässa, älvsjö

Där har jag varit i helgen, så nu kommer ett litet bildsvep därifrån :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nästan längst bak i bild finns en vas i rosa/klarglas av Göran Wärff, Kosta Boda,
den köpte jag :D
Det var det enda som inhandlades av mig.
Trots att det fanns ofantligt mycket fint, så hittade jag inte just de saker jag letade efter.
(nåja, jag ville förstås hemskt gärna ha en superfin riktigt stor figurin av Mari Simmulson,
men den kostade runt 12 000:-, så det fick vara den här gången :) )
 
 
 
Egentligen skulle jag ha behövt några timmar till, jag missade faktiskt någon rad med säljare.
Likaså skulle jag ha velat se lite mer av konstnärerna som ställde ut,
men det är inte något att göra åt, jag hittade inte dem i tid, man måste hinna med tåget hem också.
 
Som föregående år så hade vi en träff med andra bloggare som bor spridda i landet,
det är himla roligt att träffa det trevliga gänget, trots att det blir lite ont om tiden för det med,
man skulle behöva vara där hela helgen :).
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: