Loppis Entusiasten

dagens shopping

 
Helena Tynells "Pala" vas 20:-
 
 
Ljusstake i smide och glas, 5:-
 
 
En pluttig liten urna som innehöll någon slags parfymcreme (tror jag),
som säkert har gått ut datumet för 20 år sedan :D   5:-
(jag får nog ställa in fler hyllor i Barbieskåpen så Barbie får plats med alla sina prydnadssaker :D )
 
 
Jag gissar nästan att det är Seto Craft, Japan, som gjort dessa små. 5:- styck
 
 
Ofantligt dåligt och grynigt foto jag lyckades med här, men i alla fall,
2 stycken nya påslakanset i bra kvalitet, 70:- för alla delar.
(jag som nyss rensat bort en massa påslakan för jag hade för många,
man lär sig aldrig! :) )
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Tora Eliasson säger:

    Palavasen är så snygg och användbar. Har kvar min första sedan 1970-talet och har sedan dess köpt vasen i olika färger

    Svar: Ja, jag har en med neodynium i samma storlek som skiftar mellan lila och blå beroende på ljuset
    Loppis Entusiasten

    2016-02-06 | 15:42:54
    Bloggadress: http://glaslera.blogspot.se

Kommentera inlägget här: