Loppis Entusiasten

loppislördag äntligen

Ja, när man nu äntligen fick sig en liten loppistur idag,
så släpades det hem lite onödor, men jag skyller på loppisabstinensen som var stor :D
 
 
150:- fick jag punga ut med för denna Cortendorf figurin, men de brukar vara dyrare.
 
 
 
En liten gammal mörkt vinröd gräddkanna i handblåst glas, Mary Gregory-stil, 5:-
 
 
En liten tysk vas 10:-
Jag har en snarlik, men den är större och mer limegrön än denna som var mer gul.
 
 
En miniatyrvas från Danmark 5:-
 
 
Små blombuketter, en påse för 10:-
 
 
 
Mera smått, pluttiga gamla gummidockor 5:- styck
 
 
De här gubbarna kostade mellan 5:- och 10:- styck, inget jag behövde egentligen, haha,
men bra kvalitet var det.Det var någon som efterlyste olika "gubbar" på fb, får se om jag hittar honom :)
 
 
Men roligaste fyndet idag var en 70-tals Barbie för 20:-
Lite dåligt med hår mitt bak, och knappt ingen färg på läpparna,
men jag får väl snygga till henne lite, hon kallas PJ, en av mina favoriter bland Barbie faktisk :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anta Snaque säger:

    Vad kul, det blev ju en riktig fyndlördag!
    Fortsatt trevlig helg!

    2016-01-23 | 19:15:12
    Bloggadress: http://antasnaque.blogspot.com

Kommentera inlägget här: